• SandraMariaH

Prinsessan Madeleine och Chris väntar barn! :)

Lilla Estelle kommer i mars att få sin första kungliga kusin då prinsessan Madeleine och maken Chris väntar sitt första barn. Stort grattis till blivande föräldrarna :) Vad säger ni som redan efter bröllopet skrek skilsmässa? Tror ni fortfarande att det inte kommer att hålla?

• Svar på tråden Prinsessan Madeleine och Chris väntar barn! :)
  • Mystica 1

Jag tror att de kommer få några barn men att det kommer sluta med skilsmässa om 5, 6, 7 år

• Gudinnan
    SandraMariaH skrev 2013-09-03 09:37:05 följande:
    Lilla Estelle kommer i mars att få sin första kungliga kusin då prinsessan Madeleine och maken Chris väntar sitt första barn. Stort grattis till blivande föräldrarna :) Vad säger ni som redan efter bröllopet skrek skilsmässa? Tror ni fortfarande att det inte kommer att hålla?

Estelle får oxå ett syskon
    Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Mystica 1
    Gudinnan skrev 2013-09-03 09:41:21 följande:

Ja det har jag med hör men är det officiellt än?
    gravidbloggen mystica.blogg.se
  • SandraMariaH
    Gudinnan skrev 2013-09-03 09:41:21 följande:

Jasså väntar Kronprinsessan barn igen? Det har dom väl inte kommit ut med än isf? :) dom börjar ju bli lite i den åldern att det är dags att tänka på barn. Jag tycker det har varit jätteroligt med två fina kungliga bröllop och små kungliga bebisar. Kronprinsessan och Daniel känns ju verkligen som dom hittat rätt i varandra, dom kommer hålla livet ut. Får dock inte heller samma känsla och Madde och Chris. Känns som att dom kommer att hålla i några år nu men att det senare tyvärr blir att bryta upp. Hoppas att jag har fel för deras skull :)
    Modernmom skrev 2013-09-03 09:43:00 följande:
    Nu snackar vi bröllopsnattsbebis!!

Haha ja det känns så om man räknar datum :)
  • Gudinnan
    SandraMariaH skrev 2013-09-03 09:53:14 följande:

Jasså väntar Kronprinsessan barn igen? Det har dom väl inte kommit ut med än isf? :) dom börjar ju bli lite i den åldern att det är dags att tänka på barn. Jag tycker det har varit jätteroligt med två fina kungliga bröllop och små kungliga bebisar. Kronprinsessan och Daniel känns ju verkligen som dom hittat rätt i varandra, dom kommer hålla livet ut. Får dock inte heller samma känsla och Madde och Chris. Känns som att dom kommer att hålla i några år nu men att det senare tyvärr blir att bryta upp. Hoppas att jag har fel för deras skull :)
    Haha ja det känns så om man räknar datum :)

Jepp hon e gravid igen Se & hör dom har kommit fram med det .
  • Snöviolen
    Gudinnan skrev 2013-09-03 09:57:51 följande:

Jepp hon e gravid igen Se & hör dom har kommit fram med det .
    Tror på det, då hon går ut med det. Se och hör ska man ta med flera nypor salt.
  • FlitigaLis

Se & hör kanske inte är den mest pålitliga källan.

Det har stått på tidningar av och till länge nu. Fast jag tror också Victoria väntar en liten till

• SandraMariaH

Fast se och hör är ju verkligen en skvallertidning men visst kan det stämma. Hon vill nog ge lillasyster sin stund i rampljuset nu och att madde ska njuta lite av uppmärksamheten kring sin graviditet. Dom borde ju inte släppa två sådana nyheter på en gång kan man tycka, men visst vore det roligt om systrarna skulle ha samtidigt inom kort.

• lyckligmamma87

Ja Daniel o Victoria är hel mysiga dom passar som föräldrar o hör ihop ser oxå dom som ett par livet ut men tyvärr så ser jag inte Madelene o Chris på samma sätt.... Har tillo med svårt o se dom som föräldrar

Svar på tråden Prinsessan Madeleine och Chris väntar barn! :)