• Anonym (nyfiken)

Nyfiken på sensuell massage

En väninna som bor i Danmark har berättat att hon går till en manlig massör med jämna mellanrum. Han ger inte bara en vanlig massage utan en mer erotisk variant där hela kroppen smeks.
    Det låter helt underbart! Men var hittar man en sådan i Sverige/Stockholm?

Att bara fråga om de kan smeka brösten eller skötet mitt under massagen känns ju galet. Skulle jag aldrig våga. Tänk om de säger nej. Då skulle jag skämmas resten av tiden jag låg kvar på britsen.

Jag har googlat lite och försökt hitta någon men hamnar mest på eskortsidor. Hittade dock denna:

sensuellmassage4u.wordpress.com/

Någon som har provat? Är han seriös? Eller har ni tips på någon annan i Sthlm?  

• Svar på tråden Nyfiken på sensuell massage
  • Anonym (tt)

Finns inte i Sverige, då det räknas som att prostituera sig att sälja sexuella tjänster.

• Anonym (Maken)

Låter trevligt, Skulle kanske ordna en överraskning till frugan...Tungan ute

• BortaIdetBlå

Åh jag älskar verkligen en sådan massage, är så himla erotiskt, ojoj.

Testa på swingers klubbar, där har dem manliga och kvinnliga massörer som mer än gärna ger dig en sådan. Dem brukar ha ett eget rum/kryp in där de bara är du o massören, i ett mysigt avkopplande rum. Du kommer aldrig att ågra dig när du får en sån massage ;)

Gud vad jag saknar det..

• janne13

Swingers låter lite oseriöst, finns utbildade män som nog e väldigt sköna. Jag har några favoritkvinnor som e helt underbara...

• BortaIdetBlå

Dem är utbildade, dem e nställda där för å ge vanlig massage, men vill man ha mer som ts vill ha, kan dem ge de det, utan sex biten. Men hur de e i sthlm kan jag ej svara på men detta e för några årsen så kan ha ändrat sig på andra ställen.

• janne13

Som sagt, sök på sexibillity...eller kolla cirkus eros o deras länkar

• Eva11

Hej jag har testat massören du skriver om på sensuellmassage4u

Jag var jättenervös när jag kom dit. Egentligen är jag inte alls van vid att visa mig naken, men det var faktiskt riktigt upphetsande att få klä av sig och lägga sig på madrassen. Jag fick välja mellan att ligga på en massagebänk och att ligga på en madrass. Valde madrassen då det innebar att jag kunde få mer "kropp-mot-kropp-massage". Och det var jätteskönt då han använde hela sina armar och sin bara överkropp för att massera mig.

Jag blev så våt av massagen och undrade om han märkte det. Kan berätta att det gjorde han ;)

• EmmaTäby

Hej tjejer/kvinnor! Igår var min första sensuell massag med en underbar professionell massör. Jag fick hans kontakt via en tråd på familjeliv. Han är jätteduktig och det kändes så bekvämt, tryggt och mysigt med honom. Han kom hem till mig med sin massage säng, riktig massage olja, varmkudde och avslappnade musik.

Jag tänkte tacka honom med att skriva en recension här på samma webbsida där jag hittat honom.

Om någon är intresserad då kan jag ge kontakt uppgifter via profil meddelande.

Emma

P.S. Det är ingen sex tjänst så han tar inga pengar förutom vanlig massag kostnaden för att inte göra olagligt jobb.

Svar på tråden Nyfiken på sensuell massage