• Harrsjö

    Den snuskiga lektråden

    Här är lektråden där vi bara för att det är kul ska skriva lite snuskiga och roliga meningar. 

    Jag säger ett ord, och sedan ska nästa person skriva en mening med det ordet, för att därefter ge nästa person ett nytt ord. 

    Och roligast blir det ju om man tar ett lite snuskigt ord. 

    EXEMPEL:

    PETTING

    Jag minns när mina föräldrar ägnade sig åt högljudd petting.

    KUSSIMURRA

    Jag skapade alltså en mening som innehöll ordet petting. Nu är det tänkt att nästa person ska skapa en mening som innehåller ordet kussimurra och därefter ge nästa person ett nytt ord. 

     

  • Svar på tråden Den snuskiga lektråden
  • Harrsjö

    Det är inte bara kvinnor som får flytningar vill jag lova; när jag vaknade i går så märkte jag att någon genomskinlig säd runnit ur penis ut i kalsongerna. 

    DEEPTHROATA*

    *djuphalsa 

  • Anton Chigurh
    BLYGDLÄPP är ett av dom vackraste orden i SVENSKA Akademins ordlista aka SAOL.



    ELHANDVISP


     
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Harrsjö

    Vissa män har svårt att erkänna att de gillar anal stimulans, men jag vågar säga att en elhandvisp i röva kan vara riktigt skönt! 

    BULLFITTA 

  • NyttNamn

    Jag vet fan inte ens hur en riktig BULLFITTA ser ut?!! Förvånad

    **SEXORGIE**


    Pour some sugar on me...
  • Harrsjö

    Jag har alltid fantiserat om att arrangera en sexorgie, inte deltaga alltså, utan bara arrangera.

    FETISCH  

  • Harrsjö

    Då jag inte är särskild välutrustad så brukar jag ta på mig en strap-on när min mycket yngre kvinna ska rida mig. 

    UTTÖJD  

Svar på tråden Den snuskiga lektråden