• Indianica

Var köpa basplagg i rött, blått, grönt etc i stl 134/140 o större?? Det finns ju inget??

Håller på att bli tokig. Jag gillar basplagg, antingen enfärgat eller på sin höjd randiga plagg i härliga färger och för små barn finns det ju ett bassortiment på de stora kedjorna eller så kan man köpa Villervalla, men nu är det helt kört på den fronten verkar det som? Har bara hittat basplagg på Polarn o.Pyret och det vore ju kul med något billigare alternativ?

Det är ju bedrövligt att större barn ska tvingas ha paljetter och rych pysh och på alla "killkläder" som är t ex blå ska det vara något "coolt grabbigt" tryck. Jag och mina barn hatar sådant Skrikandes Någon som vet var/om man kan hitta enfärgat och randigt i stl 134-140 o uppåt nånstans?

• Svar på tråden Var köpa basplagg i rött, blått, grönt etc i stl 134/140 o större?? Det finns ju inget??
  • Lindsey Egot the only one

Lindex har basplagg oftast ta tre betala för två ända upp till 170 centilong har jag för mig. Det är t-shirts, thights, toppar, jobbingbyxor, shorts.

• Indianica
    LindaEfraim skrev 2013-09-04 11:29:24 följande:
    Lindex har basplagg oftast ta tre betala för två ända upp till 170 centilong har jag för mig. Det är t-shirts, thights, toppar, jobbingbyxor, shorts.
    Jag kollade där för ett tag sedan, men då fanns bara svart och vitt och kortärmat....får kolla igen.
  • gäst222

Åhlens har iallafall i 134/140, sedan har HM också en del i 134-170.

• Indianica

Tack för tips, jag kollade Lindex igen och de har tyvärr rosa som basfärg nu, men det finns iaf blått oxå också och en del annat fintSkrattande

Åhlens var ju på häromdagen och mitt Åhlens hade tyvärr inget intressant, men ska kolla sportaffärerna!

• gbgumman

Vad är det för fel på rosa. Kan det bli mer färgglatt.

• Indianica
    gbgumman skrev 2013-09-08 06:07:29 följande:
    Vad är det för fel på rosa. Kan det bli mer färgglatt.
    Nej, det är fint, men vi har så mycket rosa Skrattande
  • Indianica
    puman0507 skrev 2013-09-05 08:45:02 följande:
    Kolla in laredoute.se
    såg att de hade en hel del och inte så dyrt faktiskt.
    Okej, ska kolla där då! Låter toppen!
Svar på tråden Var köpa basplagg i rött, blått, grönt etc i stl 134/140 o större?? Det finns ju inget??