Tyger på nätet
Jag tänkte sy ett par sovpåsar till sonen. Är det någon som kan tipsa om en bra, billig och pålitlig tygaffär på nätet?
Jag tänkte sy ett par sovpåsar till sonen. Är det någon som kan tipsa om en bra, billig och pålitlig tygaffär på nätet?
NU kan jag noll om sånt,men denna affär använder sig mina sykunniga vänner av. Ska vara billigt och bra.
www.svartakatten.com/sortiment/tyger.htm
Tack för tipset, men det verkade vara mest tyger för lajvare (dvs grövre linne- och ylletyger).
Fler tips mottages tacksamt!
Kameleont design har ju jätteformat barnkläder och barntyger.
Liandlo
Lilofant
Strömming design
Sydilla
JNY
Znokdesign
Jofotex
Ja, tyg.se, har varit jättebra. Kommer från Tyskland och de har ett fantastiskt utbud och bra priser. Så kolla!
De sidor jag beställer ifrån är www.kameleontdesign.se som är specifikt riktat mot barn, och www.stoffochstil.se som har ett stort allmänt utbud som också inkluderar en del barntyger.
Jag har beställt från tyg.se en gång och det gör jag inte om. Jättebra utbud och bra priser, men jag betalade i förskott och fick inte allt jag beställt. De skulle betala tillbaka pengarna för den varan som saknades, men de har jag inte sett röken av. Dryg kundtjänst dessutom!
Kan tillägga att jag är mycket nöjd med service och annat med båda dessa sidor, har varit kund i flera år hos både stoffochstil samt kameleontdesign och kommer inte byta bort dem