• Anonym (Tjej34)

Sexiga underkläder för små tuttar?

Finns det någon mer än jag som upptäckt att allt sexigt bara passar på större bröst. Så vad ska man ha för något med små? Vill överraska min kille för han gillar sånt men jag tycker aldrig att det sitter bra på mej tyvärr. Någon som har we wibe? Funkar den att använda samtidigt som man har sex?

• Svar på tråden Sexiga underkläder för små tuttar?
  • Anonym (små bröst)

Vi med små bröst behöver ju inte ha bh som stöd så vi kan ha bara sexiga linnen i siden, eller tunn ribbad bomull, med smala axelband eller spets.... tänk franskt. Aldrig att en mullig E-kupa bär upp sånt så bra som vi. Mycket sexigare än att försöka hitta en BH som passar halvdant.

• Anonym (/)
    Anonym (små bröst) skrev 2013-10-13 10:26:13 följande:
    Vi med små bröst behöver ju inte ha bh som stöd så vi kan ha bara sexiga linnen i siden, eller tunn ribbad bomull, med smala axelband eller spets.... tänk franskt. Aldrig att en mullig E-kupa bär upp sånt så bra som vi. Mycket sexigare än att försöka hitta en BH som passar halvdant.

Bra idéer.

En body eller hel baddräkt sitter väldigt fint också på en kvinna som nästan är platt.
  • Johan70
    Anonym (/) skrev 2013-12-05 14:24:07 följande:
    Bra idéer.

En body eller hel baddräkt sitter väldigt fint också på en kvinna som nästan är platt.
  • Anonym (Sugen)

En catsuit tycker jag sitter fint på alla och nästan snyggare på en med lite midre byst. Till och med modellen på denna har små bröst..

box2you.se/index.php&path=94_65&product_id=545

• Quizziz

Favoritar! Flört

Ang, we viben.
    Vi har trean, det var lite trixande ibörjan, men nu funkar det bra. Jag tycker dock att för att få ut max av klitorisvibratorn, måste man hålla ett finger på den. Men jag vill ha ganska mycket vibration. Solig

• Anonym (/)
    Anonym (Sugen) skrev 2013-12-13 23:04:05 följande:
    En catsuit tycker jag sitter fint på alla och nästan snyggare på en med lite midre byst. Till och med modellen på denna har små bröst..

box2you.se/index.php?route=product/product&pa...
    Ja, fast formellt är det där ingen catsuit utan en bodystocking. Om man ska vara petig.
  • cookie1

Hur små bröst har du? Tänkte på en underbust/öppen bh med halvkupa, om du har så du fyller ut en A/B kupa kanske?
    Finns många sexiga bodys med. Eller en riktigt kort kjol med snyggt linne till? Tycker personligen om både stay-ups och strumpbyxor, om det skulle va något?

• Anonym (69"-man)

Jag är man som gillar både sexiga underkläder och små bröst. Jag tycker det är läckert med höfthållare + stockings alt stayups med tillhörande (string)trosa under en klänning, gärna utan BH. Annars är det alltid snyggt när allt matchar.

• Anonym (Nanna_nan)

Jag har köpt mycket fina underkläder på https://esensuell.se/sv/ De har fina mönster och först och främst, alla plagg håller hög kvalitet.

• Anonym (Big boobs)

Har tyvärr inte några bra tips då jag inte vet din kroppsform, du har säkert något anat du kan framhäva.
    Vad har du för kroppsform?

• Anonym (/)
    Anonym (Sugen) skrev 2013-12-13 23:04:05 följande:

box2you.se/index.php&path=94_65&product_id=545

Länken funkar inte längre.
Svar på tråden Sexiga underkläder för små tuttar?