• Anonym (Känslig)

Rövknullad och dumpad av min tjej!

Jag har länge tjatat på att få ta tjejen i 2:an, något hon vägrat och stämningen har blivit sämre allt eftersom. Vi bråkade nästan ständigt för minsta sak. 

Istället kom min tjej fram till att hon skulle gå med på det om hon fick mig sätta på mig med en "strap on". Jag sa direkt nej, men efter en tids tjat tänkte jag går väl på det för att få sätta hon sen då. 

När vi väl sätter igång börjar hon försiktigt, men sen trycker hon in den för fullt och kör på riktigt hårt. Det gör så ont att jag skriker och försöker lösgöra mig. Hon slutar och jag kryper därifrån och är chockad. Därpå säger hon att det är slut och att jag har 5 minuter på mig att packa mina saker och dra. 

Jag blir så oerhört förbannad och chockad att jag skriker åt henne och ber henne dra helvete med mera. Istället skrattar hon åt mig vilket gör mig ännu argare. Det riktigt svartnade framför ögonen.

Det slutade med att jag tog en buss hem. Dumpad och förnedrad till det mildaste. Misstänker att hon också kommer att skämta om detta med sina väninnor, vilket kommer att innebära att ryktet sprids och jag blir känd som killen som blev rövknullad och blåst. Funderar seriöst på att ta livet av mig just nu.

Notera att jag precis börjat min utbildning på högskolan, och min "tjej" som pluggar i samma stad är en oerhört social varelse med många vänner eftersom han pluggat där ett halvår innan jag började, så risken finns ju. Hur ska jag ens palla att visa mig nästa gång offentligt. Funderar på att hoppa av och söka samma linje på ett annat universitet.
  • Svar på tråden Rövknullad och dumpad av min tjej!
  • saltgurka

Så kan det gå för gubbslem som försöker tvinga kvinnor till analsex. Nu fick du smaka på din egen medicin, och den smakade inte särskilt gott,eller hur?

• Anonym (Känslig)
    saltgurka skrev 2013-09-05 17:57:32 följande:
    Så kan det gå för gubbslem som försöker tvinga kvinnor till analsex. Nu fick du smaka på din egen medicin, och den smakade inte särskilt gott,eller hur?

Jag trodde hon var en snäll och omtänksam kvinna. Funderar på ett bra sätt att hämnas hur som haver...
  • saltgurka
    Anonym (Känslig) skrev 2013-09-05 17:59:56 följande:

Jag trodde hon var en snäll och omtänksam kvinna. Funderar på ett bra sätt att hämnas hur som haver...
    Kanske dags att se till vad du själv har gjort för att orsaka detta.
  • Rosa Fluff

Skyll dig själv när du tjatar på henne och inte respekterar hennes nej.

• Anonym (Hmm)

Det var inte skysst men hur barnsliga är ni egentligen? Sex ska båda njuta av och det ska finnas förtroende o tillit i den sexuella relationen för att den ska bli bra o kunna utvecklas o avancera. Man börjar aldrig med en strap on eller kuken, man får fingra o använda smalare leksaker tills det känns bekvämt.

• alfahombre

Ursäkta tjejer men lite mer empati om jag får be. TS du ska inte göra något det är jättebra att du blev av med svinet.

• saltgurka
    alfahombre skrev 2013-09-05 18:09:11 följande:
    Ursäkta tjejer men lite mer empati om jag får be. TS du ska inte göra något det är jättebra att du blev av med svinet.
    Det är TS som är det största svinet. Hans tjej gjorde helt rätt, synd att fler tjejer inte vågar göra samma sak.
  • Anonym (Hej)

Du blev utsatt för ett övergrepp, vilket du kan anmäla. Tycker synd om dig. Men sex går ut på att ha det skönt och inte bli tvingad till något. Sluta tjata om analsex, acceptera att hon inte vill. Låter som en omogen tjej, var nog lika bra att det tog slut, hur gammal är hon?

• saltgurka
    Anonym (Hej) skrev 2013-09-05 18:15:11 följande:
    Du blev utsatt för ett övergrepp, vilket du kan anmäla. Tycker synd om dig. Men sex går ut på att ha det skönt och inte bli tvingad till något. Sluta tjata om analsex, acceptera att hon inte vill. Låter som en omogen tjej, var nog lika bra att det tog slut, hur gammal är hon?
    Det är inget övergrepp, vad snackar du om. TS fick sig en nyttig läxa, och nu tänker han sig nog för innan han tjatar om analsex igen.
Svar på tråden Rövknullad och dumpad av min tjej!