• Anonym (exet)

Vad ska jag svara på exets SMS? Hjälp!

Exet gjorde slut med mig för ett tag sedan (2 mån) och jag är fortfarande jättekär och vill ha honom tillbaka. Vi har inte umgåtts sedan dess men vi hamnade på samma fest igår av en slump och pratade en del (jag minns inte om vad, var rätt berusad men bara vanligt småprat tror jag). Nu imorse fick jag ett sms av honom där det stod "Det var både roligt och mysigt att prata med dig på festen igår. Jag behövde det, känner jag. Hur kändes det för dig?" Vad kan jag svara på detta? Vill som sagt ha honom tillbaka men inte vara för på heller för det tror jag inte vore bra. Hjälp, förslag? Vad är lagom att säga?

• Svar på tråden Vad ska jag svara på exets SMS? Hjälp!
  • Anonym (D)

Varför tog det slut? Vem gjorde slut?

• Philippa

Det brukar som sagt ta slut av en orsak..... så var återhållsam!

• Anonym (D)
    Anonym (D) skrev 2013-09-06 11:01:13 följande:
    Varför tog det slut? Vem gjorde slut?
    Såg nu att det var exet som gjorde slut. Jag gissar på att han vill kolla om du fortfarande suktar efter honom, därför hade jag svarat som YummiMammi
  • Anonym (exet)

Det tog slut eftersom jag var hans första flickvän och han ville prova leva lite singelliv. Okej men obrydd är bra alltså? Då kör jag på det Tror ni att det får honom att sakna mig mer?

• YummyMami
    Anonym (exet) skrev 2013-09-06 11:14:43 följande:
    Det tog slut eftersom jag var hans första flickvän och han ville prova leva lite singelliv. Okej men obrydd är bra alltså? Då kör jag på det Tror ni att det får honom att sakna mig mer?

Ja, kanske. Majoriteten verkar ju gilla jaga. Han dumpa dig till och med för att få göra det. Han har varit singel i två månader, marknaden är stenhård han har knappast fått ligga och tänker nu att han kanske ska få tömma i dig nu i brist på annat.

Jag skulle verkligen låta honom jobba HÅRT SOM SATAN för att bevisa att han vill av kärlek och inte av tung pung.
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (var ärlig)

Innan du verkar för oåtkomlig kanske du skall läsa denna tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-4-362/m70983771.html

Den man som svarat där säger att man helst vill ha rak ärlig kommunikation. Den som är svårfångad och försöker spela ett spel för att få tillbaka mannen släpper man.

Bäst vore nog att säga: Jag tycker det var roligt och mysigt att prata med dig också. Jag saknar dig och hoppas ibland att vi skall bli tillsammans igen. Har du tänkt liknande tankar?

Vill han ha dig är detta tydligt och ni kan utgå från det. Vill han inte ha dig tillbaka tror jag inte du kan lura honom genom att vara obrydd.

• Anonym (D)

Jag som är lite jävlig av mig hade svarat: "Ja, jag hade skitkul igår. Nu förstår jag vad du menade med att det skulle vara kul att vara singel igen!"

• Anonym (Ärlig)

Svara ärligt och undvik spel. Det är enklast och jag tror man vinner på det i längden. Jag tycker man ska våga stå för sina känslor.

• kartoffel schädel

Dessa jävla spel.................vill du att han ska sukta, knulla hans kompis!!!

Om du inte vill spela spel, fråga rakt ut om han vill kila stadigt igen, och varför i så fall............................

Frunntimmer......................."suck"............ 

Svar på tråden Vad ska jag svara på exets SMS? Hjälp!