• Anonym (??)

Bok/böcker som gör en lagom "pirrig"?

Jag skulle vilja ha tips på bok/böcker med sexuellt upphetsande innehåll. Den behöver inte innehålla massor men några bra beskrivna sexscener eller liknande, som gör en så där lagom pirrig, får gärna finnas... Nån som vet någon bra bok?

• Svar på tråden Bok/böcker som gör en lagom "pirrig"?
  • SupersurasunkSara

Alla böcker om Ayla av Jean M Auel innehåller en hel del sex. De 47 böckerna om Sagan om Isfolket av Margit Sandemo likaså.

• Anna74a

Ha ha, tyckte att det stod kokböcker först :)
    Kanske borde bli en ny genre.

• Anonym (??)

Tack! Ska kolla upp era förslag. Jag vill ju inte bara ha sexscener utan annat också så att boken funkar som helhet och är värd att läsa.

• Vixxx

Har köpt en triologi av Saskia Walker som ska vara i stil med 50 nyanser- triologin.
    Har inte börjat läsa den än dock hade tänkt vänta med den tills jag ska vara lite havandeskapsledig Glad

Älskade 50 nyanser- triologin, blev så fast i den första boken att jag var tvungen att höra fortsättningen för dom har det fasiken inte lätt... Sen när boken var slut kändes det väldigt tomt Rynkar på näsan men kan nog läsa den sen igen.

• Mammat3

Åttio dagar blå, röd , gul är en trilogi som finns påminner lite om 50 böckerna

• sötare

går du in i en helt vanlig icaaffär där de har en bokavdelning så hittar du massor av tantsnuskböcker
    ska du läsa sagan om isfolket då ska du läsa de första böckerna med tengel och silje, delarna där sol är med i samt den delen där lillith är med i. De sista böckerna kan du skippa för där bladar författaren in sig själv och sina problem. Författaren som heter  Margit Sandemo har äve skrivit kortare tantsnuskböcker

• Anonym (bra)

Diana Gabaldon (bokserien som börjar med Främlingen). Läsvärd på alla sätt!

Svar på tråden Bok/böcker som gör en lagom "pirrig"?