• Lejoninna77

Vad har ni för underställ,och lager-på-lager-kläder??

Jag undrar vad ni har under vinterkläderna när ni är ute på vintern? Jag har köpt POP´s ullunderställ som lager 1,sen har jag POP´s ullfrottéställ som lager 2,men det kan ju kännas tunt ändå när man ex. som vi brukar pimpelfiska på sjön,åka skoter,och åka till fjällen en vecka och fiska. Jag funderar nu på om jag ska köpa något slags fleeceunderställ? Och har tittat på didriksons Cruz,som är ett ställ i lurvfleece,och sen finns det ju vanliga micro-fleeceställ,vad har ni köpt? Någon som har didriksons lurvfleece? 

• Svar på tråden Vad har ni för underställ,och lager-på-lager-kläder??
  • Lejoninna77

Min äldsta har en flytoverall,har ej inhandlat nåt 2-delat åt henne än...de 2 näst äldsta har varsin Reima-overall,ska köpa 2-delat åt dem också,men vet inte vilket märke än... 6-åringen har en didriksons overall och ett 2-delat ställ från H&M. 4-åringen har en kaxs-overall,och 2-åringen har en Gneis-overall. :)

• Fly20

Jag har haft didriksons lurviga fleecar i tre år nu och är supernöjd. Då de är så "luftiga" så värmer de otroligt bra. Har köpt cruze ( den blå) till äldsta iår. Riktigt härlig färg och fina detaljer.

• Harmagedon

Ull+ullfrotte är varmt. Brukar inte använda båda under overallen utan bara under skalkläderna. Så det borde räcka med det under overall även för pimpellfiske och skoterturer.

• Indianica

ullfrotté är bättre än fleece, ta tunn ulltröja och så ullfrotté ovanpå och så Reimaoverall så är barnet rustat för kyla.

Svar på tråden Vad har ni för underställ,och lager-på-lager-kläder??