Inglesina Classica?
Eftersom det blev nåt fel när jag la in tråden förra gången, så gör jag nu ett nytt försök och hoppas att hela inlägget syns den här gången...
Min fråga gäller alltså Inglesina Classica, och om det är någon med erfarenhet av den vagnen som kan berätta lite mer om den? Vi är jättesugna på att köpa en sådan till vårt barn, men eftersom det inte finns någon återförsäljare i Sverige så går det ju inte att prova den eller ens titta närmare på den innan ett köp. Det är helt klart den absolut vackraste vagnen vi vet, men en vagn ska ju vara lite mer än bara fin. Så, ni som har/har haft Inglesina Classica, skulle ni rekommendera eller avråda ett köp? Motivera gärna =) Vad är bra med vagenen? Vad är mindre bra? Vad bör vi tänka på vid ett eventuellt köp?
OM vi köper den kommer det bli från någon internethandel inom Europa, eventuellt direkt från tillverkaren, så vi tar tacksamt emot tips, erfarenheter och varningar inom det området också.
Vi blir jättetacksamma om någon/några tar sig tid att svara på detta och hjälper oss.
Mvh /Två blivande föräldrar.