• Anonym (Mio)

Rimming: förberedelser / vill ha tips!

Sambon har sagt att han vill testa sig på rimming, alltså att han skulle göra det på mig. För den som inte vet vad det är: oral tillfredsställelse av anus. 

Jag är inte helt bekväm med det, men inte heller emot det. Vill känna mig riktigt fräsch innan han ger sig på det iaf. Så nu vill jag ha tips på förberedelser innan jag går med på det.

Hur brukar ni tvätta er? Duschar ni precis innan? Använder ni nåt speciellt medel för tvätt? 

• Svar på tråden Rimming: förberedelser / vill ha tips!
  • Punsiher

Kör upp duschslangen i röven, spola en timme.

• Anonym (Mio)
    Punsiher skrev 2013-09-07 22:03:18 följande:
    Kör upp duschslangen i röven, spola en timme.
    Kreativt så det förslår. 
  • Punsiher
    Anonym (Mio) skrev 2013-09-07 22:06:40 följande:
    Kreativt så det förslår. 

Ja vafan hur tror du själv du skall förbereda dig? Ta en skit utan att torka dig?
  • lovesick

Tror det räcker med att duscha ordentligt. Det gör det för oss :)

• Anonym (Naturlig)

Jag tycker bäst om när min sambo inte förbereder sig innan. Jag tycker det är härligast när hon är naturlig. Jag föredrar hennes naturliga smaker och dofter, framför doft av tvål och parfymer.

• Anonym (Mio)
    Anonym (Naturlig) skrev 2013-09-07 22:37:52 följande:
    Jag tycker bäst om när min sambo inte förbereder sig innan. Jag tycker det är härligast när hon är naturlig. Jag föredrar hennes naturliga smaker och dofter, framför doft av tvål och parfymer.
    Ok. Även om han hade föredragit detta kan jag säga att jag inte hade gått med på det. Skulle inte kunna slappna av om jag var oren. 
  • Anonym (Mio)
    lovesick skrev 2013-09-07 22:26:56 följande:
    Tror det räcker med att duscha ordentligt. Det gör det för oss :)
    Inga tvättoljor eller sånt?
  • Punsiher
    Anonym (Mio) skrev 2013-09-08 00:22:30 följande:
    Inga tvättoljor eller sånt?

Är du dum eller... tvätta röven.
  • Anonym (Tomten)
    Punsiher skrev 2013-09-08 00:26:14 följande:

Är du dum eller... tvätta röven.
    Har du betalt för att vara otrevlig eller?

OnT.
    Det räcker mer än väl med tvål och vatten precis innan, för att svara på frågan.
  • Anonym (Gill Bates)

Två och vatten räcker. Men du ska nog inte vara bajsnödig. Det hände mig en gång att när jag tryckte in tungan i min expartners röv så kände jag bajssmak. Inte värsta känslan men ändå Glad

Svar på tråden Rimming: förberedelser / vill ha tips!