• Tomas08

Skulle du vilja gå på Swingerfest

Tanken att gå på swingerfest är lockande, har inte prövat ännu, ni som har gjort det, hur var det? Vad gjorde ni? Svartsjuka? Har det stärkt eran relation?

En typ av fest jag skulle vilja gå på med min fru är på tema  Eyes Wide Shut 

(Känner du ej till, sök på youtube ;)

"För att den rätta stämningen ska infinna sig, så är det väldigt strikt dresscode med mask och kåpa. ( se bilder och filmklipp nedan)

För att ingen förvirring ska råda om dresscoden så ska både kille och tjej ha mask och kåpa. Klädseln under masken och kåpan är helt valfri." 

Mer diskussion finns i gruppen Sexnoveller ...gillar du så välkommen med en ansökan

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja gå på Swingerfest
  • NyttNamn

Kvinna, svar Ja, behöver inte vara anonym, skulle se på - ha sex? Ja förmodligen med min partner, eventuellt med nån annan om det passar...

Pour some sugar on me...
  • Anders 386

Mitt svar är nej. Har lite svårt att h sex bara med en "kropp". Ska jag ha sex med nån annan person än min partner vill jag känna personen lite mera först. Om min fru blev påsatt av nån annan skulle jag också vilja veta lite mer om den personen innan han kör på. 

• Tomas08

Har hittat en Eyes Wide Shut fest i sverige i oktober med 400 anmälda som betalat 600-700 kr i förskott...så seriöst verkar det vara

Själv skulle jag vilja gå på en Eyes Wide Shut fest med ett mindre antal peroner, runt 30-40, på en herrgård, stor våning med utrymmen för sex....underbar tanke.

• cazh82

Skulle jag bli tvingad på swingersfest med en väldigt villig partner så skulle temat vara motorsågsmassakern.

• Honungsbiet

Det skulle vara häftigt att få delta i en swingerfester med olika teman, ex Romare och Gladiatorer. Att som TS gå iväg med en grupp som har träffats innan skulle vara allra bäst.

Svar på tråden Skulle du vilja gå på Swingerfest