• Jag är bara jag

Vad tycker du om hösten egentligen?

Jag kunde lika gärna emigrera mellan september och mars så mycket hatar jag både höst och vinter,men framförallt hösten! Vad tycker du om hösten?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om hösten egentligen?
  • AnnelieW78

Hösten är okej, september ut, men sen är det bara skit tycker jag! Hatar mörkret, kylan och alla sjukdomar. Vintern är värst tycker jag, och jag blir nog inte människa igen förrän framåt april. Hade det inte varit för barnen hade jag flyttat till något varmare land för längesen!

• Stokke

Jag gillar hösten, färgerna, den friska luften, att tända ljus i mörkret. Hösten är min favorit.

• 123

Älskar hösten, den är min favorit! Särskilt de där soliga, kalla dagarna då det biter lite i kinderna och luften känns krispig och ren, mmmm!

Våren däremot...Kräks särskilt mars, april hade jag lätt kunnat hoppa över.   

• Unis

Hösten är bästa årstiden. Sen kommer mörkret, snön och kylan Flört härligt! Jag skulle gärna emigrera till Antarktis mellan maj och augusti.

• Aniiee

ÄLSKAR hösten. Vackra färger, hög, klar luft utan pollen så jag kan andas (knarkar allergipiller mellan feb och sep, så jag är rejält trött också hela våren och sommaren), tända ljus, det är inte så olidligt varmt, det regnar, det är mörkare så jag slipper somna efter ett på natten och vakna klockan tre på morgonen....

Ska jag rangordna årstiderna så blir det: Hösten, vintern, sommaren sist våren..... 

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • kudden12

Jag längtar redan till nästa vår.
    Avskyr kyla och mörker. -- och alla j-- la sjukdomar som kommer ... Nää fy f--n

• fluu

Gillar hösten väldigt mycket även om jag mest ser det som en transportstrecka till vintern. Älskar alla färger,klar och kall luft och solsken. Även riktig höstvind och regn( där jag bor regnar det dock typ mest i Sverige så man blir fort mätt på det...).
    Det är bara slutet på hösten jag inte gillar nåt vidare. Då i november är det är rått utan att vara ordentligt kall,regnet piskar, det är mörkt utan att julmyset hunnit komma och man (jag) bara går och väntar på att snön ska liva upp det.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Smulan 89

Gillar bara färgerna på hösten, annars är det mest regn och blåst, usch =(
    När hösten kommer får jag lite smått ångest för då vet jag att sommaren är slut och allt blir kallt och trist. Längtar redan efter våren och sommaren. 

• Mrs Green

Jag älskar hösten. Och våren. Problemet är bara att man måste genomlida en vinter däremellan

• Asdfjk

Jag älskar hösten! Gillar när det är kallare, alla fina höstfärger, höstmodet, att återigen ha rutiner efter sommaren, regn, tv-tablån, mys.. ja, jag kan fortsätta ganska länge. Dock hatar jag vinter.

Svar på tråden Vad tycker du om hösten egentligen?