• BlueBlue

Willys blöjor!

Är willys blöjor billigare än Liberos? I så fall hur mycket skiljer det i pris per blöja?

• Svar på tråden Willys blöjor!
  • Setta

Ja de är billigar men vet inte hur mkt...
    De är inte bra.. gelen i blöjan kommer ut o sätter sig på huden... inte värt de slantarna...

• Curlingmorsan

Ja dom är mycket billigare! Kommer inte ihåg va ett pkt Libero byxblöjor kostar, men jag tror att dom kostar typ 2.93kr/st och ett pkt med Willys byxblöjor kostar 89kr.

• desire

fast jag har aldrig upplevt geléklumparna, tyckte de var bra.

• snysop

Jag tycker att de är bra! Inga geléklumpar här inte. De luktar apa när de har kissat så det är lätt att veta när det är dags att byta. Perfekt för förstagångsföräldern som blir nojig när h*n inte kan få bebisen att sluta gråta. Gillar inte blöjor som inte luktar...

Tror de ligger kring en krona för blöjor till spädisar. Liberos är något dyra, inte jättestor skillnad.

• desire

Ebbabebbasmamma: Libero kostar ju 115 kr/paket och om de kostar 2,93 kr så är det bara 39 blöjor/paket o det kan ju inte stämma.

• Sar

Jag formligen älskar Willys blöjor. Vi använder paketet 4-9 kg och de är både billiga och (i mitt tycke) bättre än både Pampers och Libero. Våra har aldrigmblivit röda i stjärten eller haft läckage vilket har skett när vi provade Pampers. Willys blöjor fick bäst i test i ett test som publicerades i vår dagstidning. Jag tror det är 72 blöjor i varje paket. Våga prova!

• Våra Liv

tycker willys är minst lika bra som libero! sen ärdet ju olika olika perioder som ibland funkade inte libero eller pampers då funkade bara willys blöjor asså dom andra kissade han igenom hehe.
    har för mig dom kostade 98 kr paketet det var ett tag sen nu jag köpte dom för vi kör libero nu när vi har rabater på dom hehe

• Curlingmorsan

desire men byxblöjorna kostar väl mer än 115kr/pkt? Men som jag skrev så är jag inte säker. Vet bara att Pampers kostar över 3kr/st och Libero strax under 3kr

• jezzzica

1.28 eller 1.38st kostar willys blöjor 4-9 kg... Bara flikar in...

• Mian76

Tycker att Willys blöjor är jättebra, det har kommit ut lite gele-prickar kanske 2 gånger, inte mycket alls, så det ser jag inte som något prolem, i övrigt så funkar dom bäst för oss.

• Maraschino

Här är en till som använder Willys blöjor och tycker att de är riktigt bra, här på Gotland kostar ett paket 89 kr och det är 72 blöjor i varje. Ett paket Libero kostar runt 115 kr på Willys har jag för mig och det är bara 46 st i mini varianten dvs 3-6 kg...

• Liten blir stor

Har testat Willys å de var de sämsta blöjor jag nånsin testat...var inte värt kronorna man tjänar överhuvudtaget. Massa geleklumpar över hela huden, röd i både ljumskar å rumpa. Men som med allt annat så e juh de olika.

• SofieO

Willys blöjor e dom som funkar bäst på min son! Tycker dom e jättebra o jag har inte upptäckt nå geléklumpar...

• Pixy

Håller med många andra här om att Willys blöjor är sämst, läcker absorbtionsmaterial, går lätt sönder, hårda....Men visst är det billiga med sina 89kr/paket....

• Happy76

Jag tycker dom är jättebra! De enda som inte läcker på hela natten på Theo (midimodellen). Och inte har vi upplevt klumpar heller. Här kostar ett pkt Willys blöjor 89 och Libero 129 för samma antal blöjor.

• Mamma till Maja

Nästan VARJE gång vi använt Willys blöjor på Maja så har det läckt ut absorbtionsmaterial. Visst är de billiga men vi väljer bort dem ändå pga detta.

• Anna81

det är libero som tillverkar willys blöjor, tycker att dom är jätte bra, vi använde dom till dottern när hon hade blöja men till sonen använder vi pampers.

Svar på tråden Willys blöjor!