Leksaker för män....vilken är bäst!?
Hej!
Tips för er som har tröttnat på att onanera med handen.
Ni som har testat olika hjälpmedel kanske kan tipsa och om möjligt skriva en recension.
Hej!
Tips för er som har tröttnat på att onanera med handen.
Ni som har testat olika hjälpmedel kanske kan tipsa och om möjligt skriva en recension.
Jag har provat ett par olika lösvaginor. Fleshlight är helt klart bäst! I alla fall i prisklassen under 1000:-.
Av Fleshlight så finns det många olika utseenden att välja. De finns som vagina, anal och mun och det finns dessutom exakta kopior av olika porrstjärnors organ.
Det som dock spelar större roll är insidan. Fleshlight har många olika insidor att välja mellan. Allt ifrån helt släta, till vågiga och knottriga.
Min absoluta favorit är Fleshlights Stamina Training Unit (köpte min här: www.intimera.se/fleshlight-pink-lady-stamina-traning-unit-706.html). Den är knottrig på insidan och ger en helt underbar massage på hela penisen.
Har du inte utforskat g punkten så gör det :) Vet dock inte vilka leksaker som är bättre/sämre. Jag är kvinna men hjälper gärna min man att stimulera den när vi har sex, orgasmerna blir starkare och "annorlunda" tydligen. Men det skall gå bra på egen hand också ju.
www.g-punkten.se
Som (storpenis) skriver har jag hört många uppskattar Fleshlighs :)
Penisring helt klart, det är ju bra både för killen och för partnern.
Nu är jag ju inte man då men i princip alla test jag läst av sexleksaker för män så verkar den där plastpåsen "miss softie" alltid vinna om den är med
Plastpåse låter inte så upphetsande.
Jag gillar dildos
Jag kan rekommendera monkey spanker, lite annorlunda mot en lösvagina men de män jag pratat med gillar den. Den är som en sked med vibrator i skaftet och ett hål med silkon runt som sluter tajt runt penisskaftet. Den finns att köpa här: http://www.mysshopen.se/sexleksaker/for-honom/monkey-spanker
Den här är grym tycker jag...
Fleshlight utan tvekan, bästa jag provat på. Köpte en http://www.lyxigasexleksaker.se/sexleksaker-for-honom/losvagina/fleshlight-riley-steele-losvagina.html för någon vecka sedan.
Jag har provat analdildo och det är något som jag inte rekommenderar. Det känns väl inte direkt dåligt, men det gör ingenting heller. Man får inte orgasm av att ha en vibrator i baken även om det kan kännas skönt. För att onanera som man, måste man stimulera kuken.
Jag har en kompis som använder TENGA ägg. Jag kan inte riktigt skriva en recension om sexleksaken men jag vet att han köpte den här så du kan läsa mer om den på sidan.