smärta i mage, svank och höfterna
Hej! Jag undrar över en sak.
Vart i ryggen gör det ont om det är njurarna? Hur känns det om det är njursmärta? Får man feber?
Jag har under några dagar fått ont i svanken, magen och höfterna på kvällen. Det går över snabbt men ibland tar jag värktablett så att det går över.
Idag gjorde det väldigt ont. Det känns nere i svanken, längre upp i njurtrakten och i magen lite under naveln på båda sidor. Jag började svettas, det kändes som mensvärk fast mycket värre, från ryggen och framåt. Nu känns det som det hugger och molar bak i svanken och fram i höfterna, ljumskarna och sedan fram i magen. Det svider i hela magen. Som mest lite under mellangärdet.
När det onda kom bubblade det lite i magen också.
Tillägger att jag är gravid i vecka 6+6. Inga blödningar eller sådana konstigheter.
Jag dricker ganska dåligt. Har dock druckit liite mer nu de senaste dagarna sedan jag börjat få ont. Jag har känt lite på ryggen och jag är öm när jag trycker långt ner i ryggen/svanken. Nästan höfterna.
Vad kan detta vara? Kan det vara njurarna och bör jag vara orolig? Blir jätte rädd och orolig för missfall eller att njurarna håller på att kollapsa..
Lider av ångest...