• Fröken Söt

Bästa ljudboksappen?

Vilken är bästa appen (iPhone) för ljudböcker?
    Jag letar efter en smidig och stabil app med stöd för airplay och där man kan köpa billiga ljudböcker från ett stort utbud (exempelvis via Adlibris eller Bokus), alternativt hyra/låna ljudböcker.

• Svar på tråden Bästa ljudboksappen?
  • Fröken Söt

Jag har kikat på stoytel, men jag tyckte att det var lite för mycket pengar för min del då en bok i månaden förmodligen räcker. 89 kr är lite dyrt för att låna en bok. Kommer jag igång och lyssnar mer regelbundet skulle det absolut vara ett alternativ.

• Virriga Vera
    Fröken Söt skrev 2013-09-22 15:21:36 följande:
    Jag har kikat på stoytel, men jag tyckte att det var lite för mycket pengar för min del då en bok i månaden förmodligen räcker. 89 kr är lite dyrt för att låna en bok. Kommer jag igång och lyssnar mer regelbundet skulle det absolut vara ett alternativ.
    Jag kör på halvårsabonnemang och det är värt varenda krona.
  • Fröken Söt
    Virriga Vera skrev 2013-09-22 15:31:37 följande:
    Jag kör på halvårsabonnemang och det är värt varenda krona.
    Är det det som kostar 169 kr/månad? Hur många böcker lyssnar du på per månad? Kan man ha samma abonnemang på olika enheter (telefon/iPad/dator)?

• Virriga Vera
    Fröken Söt skrev 2013-09-22 15:39:44 följande:
    Är det det som kostar 169 kr/månad? Hur många böcker lyssnar du på per månad? Kan man ha samma abonnemang på olika enheter (telefon/iPad/dator)?

Jag betalar 890:- för ett halvår och har obegränsat med böcker. Det blir allt mellan 1-5 böcker i månaden. Jag har det installerat på både telefon, dator och platta.
  • BeanBag

Har storytell och betalar 169 kr i månaden för obegränsat antal böcker. Vi lyssnar på i snitt 5 böcker i månaden.
    Har även Audible för böcker jag inte hittar på storytell men den tycker jag är för dyr så den ska jag säga upp.

• IsDimma

Jag använder storytel, betalar halvårsvis och det är värt varenda krona även om jag tycker det är lite för dyrt. Men så lyssnar jag på i snitt sex eller sju böcker varje månad

Du som kallade dig själv för extasy, hur gick det för dig? Hör av dig!
Svar på tråden Bästa ljudboksappen?