• Anonym (Nyfiken)

Läkarhuset i Uppsala

Ska på konsultation till Marianne i sep och är nyfiken på fler som opererat sina bröst där.

• Svar på tråden Läkarhuset i Uppsala
  • Mrs Kaffelatte

Var också in nu på konsultation. Ska opereras i oktober. Lyft, fyllning, bukplastik. Gissa en som är förväntansfull.

Det går inte att förklara för dem som ingenting begriper...
  • Anonym (2006)

Lite sent ute men jag gjorde en bröstförstoring hos henne 2006. Tycker hon var väldigt bra då och det var trevlig personal där.

Eftersom man inte stannar kvar utan får åka hem efter ett par timmar (iaf då) så ringde de hem och kolla de hur man mådde osv.

Skulle lugnt gå till henne igen. Har idag en B kupa typ. Skulle kunna tänka mig en C men vi får se. Kostar ju en del och så missnöjd över stl idag är jag inte. Gick från att knappt ha nåt alls till nåt som fyller en hand.

• Mollys mami

Kul att höra !! Jag kände mig mycket nöjd och förväntansfull när jag gick därifrån :) Fick en tid i dec och det ska bli superspännande att få se när allt är klart.

• Anonym (2006)
    Mollys mami skrev 2013-11-06 12:17:11 följande:
    Kul att höra !! Jag kände mig mycket nöjd och förväntansfull när jag gick därifrån :) Fick en tid i dec och det ska bli superspännande att få se när allt är klart.

Vad är det du ska göra eller har gjort?
Svar på tråden Läkarhuset i Uppsala