• flingan

    Har ni blivit hjälpta av progesteron, Lutinus, som stöd i vanlig cykel?

    Som rubriken lyder, har progesteron hjälpt er bli gravida? Och då syftar jag främst på receptbelagt progesteron. I ostimulerad cykel. Tack på förhand!

  • Svar på tråden Har ni blivit hjälpta av progesteron, Lutinus, som stöd i vanlig cykel?
  • flingan

    Med risk för att vara tjatig, är det verkligen ingen som har erfarenhet av progesteron i naturlig cykel?

  • straw2008

    Om du lägger tråden så de som vill kan svara anonymt så tror jag du får fler svar


    I kinamockaskogen.....
  • flingan

    Stort lycka till imorgon då! Har du några biverkningar?

  • mikispikis90

    Kramp i magen konstant, som mensvärk, ökad sexlust (bara för att man inte får ha sex på 14 dagar), illamående väldigt ofta. Dudå??

  • flingan

    Jag är bara inne på min tredje dag med progesteron så jag tycker det är lugnt ännu. Men kan tänka mig att det blir som Pms deluxe längre fram

  • Ikica

    Hej!
    Jag har också fått utskrivet Lutinus för att stödja naturlig befruktning/graviditet. har massa funderingar. Ska börja med det ikväll. Hur har det gått för dig?

  • flingan
    Ikica skrev 2014-04-24 19:59:07 följande:
    Hej!
    Jag har också fått utskrivet Lutinus för att stödja naturlig befruktning/graviditet. har massa funderingar. Ska börja med det ikväll. Hur har det gått för dig?
    Hej!
    Det gick bra, dock hjälpte inte enbart Lutinus, var även tvungen att kombinera med hormonsprutor. Samma sätt som min son kom till på. Men körde med Lutinus efter äl fram till testdag, och det visade positivt. Nu gravid v.28. 
    Lycka till! :)
Svar på tråden Har ni blivit hjälpta av progesteron, Lutinus, som stöd i vanlig cykel?