• Hoppas03

Ni som testat med Clearblue digital. I vilken vecka fick ni 3+?

Ni som testat med Clearblue digital. I vilken vecka fick ni 3+

Själv testade jag positivt redan på dag 23 i menscykeln och fick resultatet gravid 1-2. På dag 26 hade resultatet ökat till gravid 2-3. En vecka senare dag 33 är resultatet fortfarande 2-3. Då var jag i vecka 4+5 enligt Bm eller 4+6.enligt min egen beräkning utifrån när jag hade ägglossning.

Jag vet att resultatet stämmer med bruksanvisningen men jag tycker det är lite konstigt att det inte ökat till 3+ på en vecka. Särskilt då jag verkar ha haft mycket graviditetshormoner i början

I dag är jag i vecka 5+0 enligt Bm. Har inte vågat testa mer.  .

Är lite orolig då jag testat en gång tidigare och då ökade det inte till 3+. Den gången blev det missfall. Berätta gärna om era erfarenheter?  

• Svar på tråden Ni som testat med Clearblue digital. I vilken vecka fick ni 3+?
  • Hoppas03

Ok, tack för era svar. Någon mer? Ingen som varit precis i början av vecka 6 exempelvis 5+0-5+2?

• flowers

Jag va i vecka 6 när jag fick GRAVID 3+.
    Än så länge har datumet stämt, diffat 3 dagar fram och tillbaka på VUL undersökningar men inge fara säger läkare. 
    Återser hur stor bebis är vecka 18.

• turkos77

Jag har för mig att jag var i 5+3 eller 5+4 innan jag fick mitt 3+. 

Vecka 26 nu. 

• Hoppas03

Hej igen! Tack så jätte mycket för alla svar. Nu känns det lite mer hoppfullt. GladFinns det någon som haft det som jag dvs´2-3 i en vecka och sedan 3+?

Svar på tråden Ni som testat med Clearblue digital. I vilken vecka fick ni 3+?