• Emelie e

    BF mars första barnet, någon mer i Jönköping med bf i Mars 2014?

    Hej!

    Det skulle vara kul att följas under graviditeten :)

  • Svar på tråden BF mars första barnet, någon mer i Jönköping med bf i Mars 2014?
  • FruMa
    Emelie e skrev 2013-09-12 15:38:03 följande:

    Hej!

    Det skulle vara kul att följas under graviditeten :)


    Nä men i april, vad sägs? :)

    Huskvarnabo! En dotter, född i april-13 och väntar nästa i april-14
  • Emelie e
    FruMa skrev 2013-09-12 15:50:34 följande:
    Nä men i april, vad sägs? :)
    Huskvarnabo! En dotter, född i april-13 och väntar nästa i april-14
    Vad kul! Har du varit på ultraljud än? :)
  • FruMa
    Emelie e skrev 2013-09-13 11:12:03 följande:
    Vad kul! Har du varit på ultraljud än? :)
    Ett - vul Tickande hjärta och allt såg bra ut. Grymt skönt må jag säga! Dudå?

    Bloggar på mammamagnusson.vimedbarn.se om du är nyfiken. Tänkte också att där finns mejladress om du vill kontakta och vill ses? :)
  • Emelie e
    FruMa skrev 2013-09-13 11:34:55 följande:
    Ett - vul Tickande hjärta och allt såg bra ut. Grymt skönt må jag säga! Dudå?

    Bloggar på mammamagnusson.vimedbarn.se om du är nyfiken. Tänkte också att där finns mejladress om du vill kontakta och vill ses? :)
    Ja, vi var på ultraljud i onsdags, det var underbart att se! Såg ett tickande hjärta och bebisen var livlig :) Ja det vore kul att ses eller iaf ha kontakt :)Vilken vecka är du i?
  • FruMa
    Emelie e skrev 2013-09-13 12:19:15 följande:
    Ja, vi var på ultraljud i onsdags, det var underbart att se! Såg ett tickande hjärta och bebisen var livlig :) Ja det vore kul att ses eller iaf ha kontakt :)Vilken vecka är du i?
    8+5 idag

    Du?

    Gah, min unge är så söt. Hon är ju strax över 5 månader och älskar verkligen puré! Men då hon höll på att få efterrätten somnade hon nästan i maten!
  • Emelie e
    FruMa skrev 2013-09-13 13:08:01 följande:
    8+5 idag
    Du?

    Gah, min unge är så söt. Hon är ju strax över 5 månader och älskar verkligen puré! Men då hon höll på att få efterrätten somnade hon nästan i maten!
    Idag är jag i vecka 14(13+0). Hur mår du? hehe vad gulligt :)
  • lirran

    Hejsan!

    Jag är beräknad till den 8 feb :) Roligt att träffa flera som ska få under samma period :)

Svar på tråden BF mars första barnet, någon mer i Jönköping med bf i Mars 2014?