• Anonym (undrar)

Hur lång tid tar det innan atarax verkar för att få somna?

Jag har fått atarax mot insomingsproblem och undrar hur många timmar innan man ska ta den för att man ska somna vid 22? 

• Svar på tråden Hur lång tid tar det innan atarax verkar för att få somna?
  • Anonym (värdelöst)

Atarax är värdelöst som insomningsmedel, dessutom känner man sig bakis dagen efter... inte värt det!

• Anonym (dbl)

Beror på hur du tar det.

• Vanilla ice queen

Anonym(värdelöst): Varför är det värdelöst? Är det värdelöst gör dig eller har du bredare argument. Många blir nämligen hjälpta av atarax vid just sömnproblem...

• HelenFr

Atarax fungerar inte för mig alls att varken sova på eller som lugnande...

• Anonym (värdelöst)
    Vanilla ice queen skrev 2013-09-12 19:20:29 följande:
    Anonym(värdelöst): Varför är det värdelöst? Är det värdelöst gör dig eller har du bredare argument. Många blir nämligen hjälpta av atarax vid just sömnproblem...

Ja jag ville lägga till det precis när jag tryckte på "posta". JAG tyckte det var helt värdelöst!
  • Anonym (undrar)
    Anonym (dbl) skrev 2013-09-12 19:20:02 följande:
    Beror på hur du tar det.
    Hur? Jag tar en tablett, sist jag tog den tog jag halv tio och somnade inte förrän vid tolv och sen skulle jag upp fem! var som en levande död kan jag säga
  • Anonym (värdelöst)
    Anonym (undrar) skrev 2013-09-12 19:21:53 följande:
    Hur? Jag tar en tablett, sist jag tog den tog jag halv tio och somnade inte förrän vid tolv och sen skulle jag upp fem! var som en levande död kan jag säga

För mig var det samma sak när jag använde atarax, var som du säger levande död dagen efter...
  • Vanilla ice queen

TS: Det luriga med atarx enligt mig är att upptäcka hur den fungerar på varje individ. När man ska ta den och hur lång tid msn är trött på den.

Svar på tråden Hur lång tid tar det innan atarax verkar för att få somna?