• Anonym (())

Ärligt - gillar du att visa dig naken?

Frågan är ställd till er kvinnor?

Gillar ni att visa er nakna för okända eller har någon gång gillat det?

Måste fråga för genom åren har jag varit med om massor av gånger att tjejer alldeles uppenbart har gjort det. Exempelvis på festivaler med gemensamma duschar där brudar har stått och ålat sig och haft sig alldeles för länge för att det ska vara naturligt? Trots att massor av killar stått och glott..

Så?

• Svar på tråden Ärligt - gillar du att visa dig naken?
  • Anonym (Pia)

Är det unga tjejer som gör det kan jag förstå det, för att få uppmärksamhet av killarna, men kvinnor .... nej.

• Anonym (..)

Nej verkligen inte... Hatar min kropp alldeles för mycket.

• Anonym (())
    Anonym (Pia) skrev 2013-09-12 22:55:19 följande:
    Är det unga tjejer som gör det kan jag förstå det, för att få uppmärksamhet av killarna, men kvinnor .... nej.

Ja, jo, det var väl inga mogna damer direkt på dessa festivaler... Men har en teori om att det faktiskt är väldigt många tjejer/kvinnor som finner sexuell njutning av att visa upp sig, kanske hänger ihop med det faktum att många män är visuellt inriktade i sin sexualitet, dvs att män blir väldigt kåta av att se bröst och fittor... En naturlig del i det sexuella spelet mellan man och kvinna med andra ord.
  • cazh82

För okända, vad är det för patetiska människor som springer runt och visar sig näck inför folk på offentliga platser?

Skulle jag svara ja på frågan så är jag inget annat än en blottare, får man väl hänga på nudiststränder. Har iof av misstag blottat mig utomlands, men det skäms jag än idag över och därav är jag ett pervo.

• Anonym (())
    cazh82 skrev 2013-09-13 10:12:27 följande:
    För okända, vad är det för patetiska människor som springer runt och visar sig näck inför folk på offentliga platser?

Skulle jag svara ja på frågan så är jag inget annat än en blottare, får man väl hänga på nudiststränder. Har iof av misstag blottat mig utomlands, men det skäms jag än idag över och därav är jag ett pervo.

Nja, att blotta sig är ju en helt annan sak. Då fläker man upp sig för folk som inte har bett om det. Jag pratar om sammanhang där man ändå har chansen att vara naken bland andra - och att många verkar njuta av det. Kan ju vara en nudiststrand, men finns även andra tillfällen, bastu, gemensamma duschar, som jag nämnde o.s.v.
  • Severus

Nej. Även om jag hade en fin kropp så har jag vett nog att inte bjuda ut den till allmän beskådan

• cazh82

Men det är isåfall en annan sak, springa runt näck på festival och vissa dallret är att blotta sig.

Anonym (()) skrev 2013-09-13 10:39:29 följande:
    Nja, att blotta sig är ju en helt annan sak. Då fläker man upp sig för folk som inte har bett om det. Jag pratar om sammanhang där man ändå har chansen att vara naken bland andra - och att många verkar njuta av det. Kan ju vara en nudiststrand, men finns även andra tillfällen, bastu, gemensamma duschar, som jag nämnde o.s.v.

• Frau Farbissina

He he! Nej, ingen ska behöva gå igenom det psykiska traumat. Tungan ute

Really?
  • Anonym (tjej)

Tror som du skriver trådstartare att det ligger en ganska stor Naturlig förklaring av att kvinnor finner en njutning i att visa upp sig, Och många kvinnor klär ju sig utmanande för få bekräftelse, det är en form av njutning anser jag.  Det blir ju ett oskyldigt sexuellt spel som många spelar tillsammans. Det är ju "se men inte röra" en kick dom flesta jagar. 
    Men sen gränsen mellan lättklätt och naket är stor. Att vilja visa sig naken för främlingar är något helt annat och tycker verkligen borde ses som en sexuell signal -jag vill knulla-  

Vist man kan vrida och vända på allt, och alla är olika och gör saker av olika anledningar.... 

• Anonym (())
    Anonym (tjej) skrev 2013-09-13 11:11:05 följande:
    Tror som du skriver trådstartare att det ligger en ganska stor Naturlig förklaring av att kvinnor finner en njutning i att visa upp sig, Och många kvinnor klär ju sig utmanande för få bekräftelse, det är en form av njutning anser jag.  Det blir ju ett oskyldigt sexuellt spel som många spelar tillsammans. Det är ju "se men inte röra" en kick dom flesta jagar. 
    Men sen gränsen mellan lättklätt och naket är stor. Att vilja visa sig naken för främlingar är något helt annat och tycker verkligen borde ses som en sexuell signal -jag vill knulla-  

Vist man kan vrida och vända på allt, och alla är olika och gör saker av olika anledningar.... 

Äntligen någon som resonerar lite, och ger mig lite rätt i alla fall. Jo, den gången jag reagerade mest på att så många verkade njuta av att folk kollade deras nakna kroppar var på en viss rockfestival, där mängder av folk duschade nakna och alla var typ halvfulla konstant. Så var ju en rätt speciell miljö som jag tror lockade fram vissa sidor hos många. Och många njöt av saker de egentligen aldrig skulle gjort i ett annat sammanhang.
Svar på tråden Ärligt - gillar du att visa dig naken?