Anonym (tjej) skrev 2013-09-13 11:11:05 följande:
Tror som du skriver trådstartare att det ligger en ganska stor Naturlig förklaring av att kvinnor finner en njutning i att visa upp sig, Och många kvinnor klär ju sig utmanande för få bekräftelse, det är en form av njutning anser jag. Det blir ju ett oskyldigt sexuellt spel som många spelar tillsammans. Det är ju "se men inte röra" en kick dom flesta jagar.
Men sen gränsen mellan lättklätt och naket är stor. Att vilja visa sig naken för främlingar är något helt annat och tycker verkligen borde ses som en sexuell signal -jag vill knulla-
Vist man kan vrida och vända på allt, och alla är olika och gör saker av olika anledningar....
Äntligen någon som resonerar lite, och ger mig lite rätt i alla fall. Jo, den gången jag reagerade mest på att så många verkade njuta av att folk kollade deras nakna kroppar var på en viss rockfestival, där mängder av folk duschade nakna och alla var typ halvfulla konstant. Så var ju en rätt speciell miljö som jag tror lockade fram vissa sidor hos många. Och många njöt av saker de egentligen aldrig skulle gjort i ett annat sammanhang.