• Anonym (stånd)

min mans stånd på natten

Jag har den senaste tiden haft svårt att sova på nätterna och har därför upptäckt min man o hans stånd på nätterna :p den e stenhård och håller i sig länge. E det detta som kallas "morgonstånd" eller tror ni han e kåt med sexdrömmar m.m? :) tycker de e sjukt sexigt att se hans hårda .... men e ju nyfiken va de beror på ;)

• Svar på tråden min mans stånd på natten
  • Robespierre

Om du drämmer till kuken med en piska så försvinner det äckliga ståndet

4 8 15 16 23 42
  • Anonym (stånd)
    Robespierre skrev 2013-09-13 01:32:09 följande:
    Om du drämmer till kuken med en piska så försvinner det äckliga ståndet

Va e det som e äckligt med stånd? ... jag läste iaf på om det och det har inte med sex lr upphetsning att göra. Oavsett vilket ser jag inte det äckliga i det?
  • Anonym (Busig)

Sätt dig på honom och för in den en natt och se hur han reagerar :)

• Anonym (stånd)

Haha! Det var en kul idé!! Det ska nog testas! ;D

• Anonym (6)
    Anonym (Busig) skrev 2013-09-13 08:06:39 följande:
    Sätt dig på honom och för in den en natt och se hur han reagerar :)
    Kan bli dömd för våldtäkt för detta förfarande !
  • Anonym (Passa på)

Jag skulle ha passat på att börja pussa lite och suga lite till han vaknade... Blir grymt bra sex här hemma när jag väcker min sambo så när han har lite natt/ morgonstånd ;)

• Anonym (Passa på)
    Anonym (6) skrev 2013-09-13 08:35:08 följande:
    Kan bli dömd för våldtäkt för detta förfarande !
    Känner man sin partner bra bör man ju veta om den inte uppskattar det.
  • Anonym (6)
    Anonym (Passa på) skrev 2013-09-13 08:50:19 följande:
    Känner man sin partner bra bör man ju veta om den inte uppskattar det.
    Skämtar !
    Mina bästa sex har just varit med dessa stånd. 
  • Anonym (Nighrider)
    Anonym (Passa på) skrev 2013-09-13 08:49:16 följande:
    Jag skulle ha passat på att börja pussa lite och suga lite till han vaknade... Blir grymt bra sex här hemma när jag väcker min sambo så när han har lite natt/ morgonstånd ;)
    Givetvis kräver det ju att man känner sin respektive och har någon kompromiss. 

Jag har också blivit väckt på det viset. En grym känsla på många sätt. Blir på G bara att tänka på det. Självklart har jag "gett igen". Klart skoj att se hur det börjar rycka i ansiktet på tjejen.
  • Liten i April

En man får stånd flera gånger varje natt. Flera av mina manliga jobbarkompisar har berättat om att det är jäkla jobbigt när man JOBBAR natt.

• Anonym (Sextanten)

Stånd får alla friska pojkar (ja, även de minsta) och män under drömfaserna, det har inget med kåtheten i sig att göra, men känsligheten är ju densamma så en dröm eller beröring kan lätt trigga kåtheten då hos en man. Men motsvarande sker ju även hos kvinnor, underlivet blir svullet och fuktigt under drömfasen, och livmodern "lyfter sig i kroppen", precis som vid sexuell upphetsning. Om du vet att din man skulle uppskatta det så överraska gärna. Våldtäkt är det ju bara om du anar att han kanske inte skulle gilla det.

• Anonym (Nighrider)

Håller med! Klart den ska ha sig en omgång (och då #1 Robespierre, menar jag inte med piskan) Tungan ute

• Anonym (M32)

Ja, det är helt normalt att en man får stånd under natten. Behöver inte vara några sexdrömmar för det.

Jag tycker som många tidigare här, tag tillfället i akt och utnyttja ståndet till lite kul. I mitt fall så är morgonstånd något som kan hålla i sig ett tag och eftersom man inte fått stånd för att man är kåt så kan man ha sex längre än om ståndet beror på att man är kåt om du förstår vad jag menar. :)

Svar på tråden min mans stånd på natten