• Limesparris

Voksi åkpåse

Någon som har en voksi och kan dela med sig vad ni tycker om den? Vilken modell har ni? Urban, classic, classic mini eller city? Vilken modell tycker ni är bäst och varför?

• Svar på tråden Voksi åkpåse
  • ParaplyHelvete

Jag har en Urban och är nöjd med den, den har hållt värmen bra under vinter.
    Jag tycker den har varit svår att fästa bra på vagnen (Brio race) så att den inte glider ner. Den glider inte ner jättemycket men ändå så att det har märkts. 

• Nordanvinden08

Vi har en classic som är toppen! Våra barn sover ute på dagis mitt i vintern med bara fleecekläder under. :)

• ecco87

Vi har en Voksi Classic. Helt klart den bästa åkpåsen enligt mig!

Sonen sov med endast ullunderställ, en tunn ulloverall, ullsockar, mössa och handskar + vagnens tunna fotsack upptill -25. Han hade en filt över överkroppen om det var mer än -15 ute, då det blev lite öppet.

Dom på förskolan älskade hans åkpåse eftersom dom inte behövde klä på han massa kläder. den är även perfekt eftersom den gick att justera både bredd och längd. Han har använt den tills han slutade sova middag (3 år) och då är han en lång och stor kille.

Har provat Voksi Urban också men tyckte den var så trång, o långsmal. Sonen sov jätte dåligt i den då han kände sig instängd.

Så rekommenderar varmt Classic!

Svar på tråden Voksi åkpåse