• Äldre 14 Sep 00:05
    3466 visningar
    1 svar
    1
    3466

    Barn efter 10 år men med en annan man

    Hej, 
    Läser så mycket här om olika historier och ville dela med mig av min.
    Jag var gift i 10 år och försökte under dessa år få barn med olika metoder då det det ej gick naturligt.
    Vi provade ivf 3 ggr och insemenation utan framgån.
    Första gången vi provade på ivf så provade de utan microinjektion och var väldigt snopna när inte ett enda ägg befruktades trots 22 bra ägg och bra spermier. De hade ingen förklaring till varför.
    Vi fortsatte försöka men lyckades inte bli gravida. 1 gång lyckades jag bli gravid naturligt men fick missfall i vecka6. Efter 14 år tillsamman tog vi skiljda vägar och jag gifte om mig och blev gravid på första försöket och har idag en underbar liten son, det otroliga är att han fick oxå en son 6 mån efter mig. Så ibland går det men kanske inte alltid med varandra.(Lika bra då han var en otrogen skitstövel).

  • Svar på tråden Barn efter 10 år men med en annan man
  • lyckli­gmamma­87
    Äldre 14 Sep 10:54
    #1
    m1977 skrev 2013-09-14 00:05:32 följande:

    Hej, 
    Läser så mycket här om olika historier och ville dela med mig av min.
    Jag var gift i 10 år och försökte under dessa år få barn med olika metoder då det det ej gick naturligt.
    Vi provade ivf 3 ggr och insemenation utan framgån.
    Första gången vi provade på ivf så provade de utan microinjektion och var väldigt snopna när inte ett enda ägg befruktades trots 22 bra ägg och bra spermier. De hade ingen förklaring till varför.
    Vi fortsatte försöka men lyckades inte bli gravida. 1 gång lyckades jag bli gravid naturligt men fick missfall i vecka6. Efter 14 år tillsamman tog vi skiljda vägar och jag gifte om mig och blev gravid på första försöket och har idag en underbar liten son, det otroliga är att han fick oxå en son 6 mån efter mig. Så ibland går det men kanske inte alltid med varandra.(Lika bra då han var en otrogen skitstövel).


    Låter som mig levde med en i 8 år o sen träffa jag en annan o blev gravid efter 2 v = första sexet :) men tackar gudarna för att exet ej har barn oxå ett svin.......
Svar på tråden Barn efter 10 år men med en annan man