• Anonym (Sex-tex)

Skulle du som tjej kunna tänka dig DP (få anal och vaginal penetration samtidigt av två killar, med kondom) och att killarna sedan sprutade i ansiktet på dig

Hej!

Betyder en trekant med två män i princip alltid DP och sprut i ansiktet eller hur ligger det till? Som ni kanske märker så är jag nyfiken på att prova trekant och är ny i ´´ormgrops-djungeln´´ 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du som tjej kunna tänka dig DP (få anal och vaginal penetration samtidigt av två killar, med kondom) och att killarna sedan sprutade i ansiktet på dig
  • Anonym (NEJ)

Aldrig i livet att jag skulle förnedra mig på det viset!!!

• carlf
    Anonym (NEJ) skrev 2013-09-15 05:05:59 följande:
    Aldrig i livet att jag skulle förnedra mig på det viset!!!
    kom till mig så har vi sex på egenhand
  • Anonym (Kick)

Har haft det många gg

• paret

Gärna dubbelmacka, dvs en på vart ställe, men ALDRIG aniktssprut

• Anonym (Sex-tex)

Rejäl aktivitet i tråden, ser jag! Trevligt värre =). Det är ju himla få som har svarat något annat än: ´´Ja´´ och Nej´´ Jag själv är lite nyfiken hur det skulle vara att bli dubbelmackad av två killar som är hänsynsfulla, goa, tålmodiga, rättfram och som verkligen gillar att vara två karlar om en tjej. Ifall killarna har kondom och någorlunda nyktra, så kanske jag inte skulle tacka nej till en trekant med dom och se vad som händer i den ´´kanten ´´ =)       

• Anonym (Sex-tex)

Det vore allt intressant att höra om folk erfarenheter av trekanter med två killar och en tjej.

Jag skulle nog aldrig gå hem med två killar jag inte är bekant med och ee fråga någon killkompis ifall han vill ha trekant går väl bort=). Jag får väl lära känna någon go kille via nätet :/

• paret

Vi har testat, och kan rekommendera det, men man ska spara på dropparna, så aldrig ansiktssprut, totalt meningslöst och osexigt.
    Får du chansen så ta den. 

Svar på tråden Skulle du som tjej kunna tänka dig DP (få anal och vaginal penetration samtidigt av två killar, med kondom) och att killarna sedan sprutade i ansiktet på dig