• Äldre 17 Sep 08:13
    2729 visningar
    4 svar
    4
    2729

    föräldrar i helsingborg

    Jag är en nybliven förälder och även ny i Helsingborg. Jag har blivit tipsad om att gå på öppna förskolan i området där jag bor, men jag gruvar mig för att gå dit själv om än jag hemskt gärna vill. Har egentligen inte hunnit knyta några som helst kontakter här så det hade vart jätte kul att träffa någon annan förälder som eventuellt skulle kunna tänka sig att sällskapa på tex en öppen förskola. Bor i området berga i allafall och har en son på 3 månader.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-19 12:15
    Ingen?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-19 12:15
    Ingen?

  • Svar på tråden föräldrar i helsingborg
  • Äldre 21 Sep 07:19
    #1

    Hej där!

    Är det den öppna förskolan i S:a Anna du tänker på? Har själv haft funderingar på att gå dit men har bara inte tagit mig för det. Mig hittar man på Västra Berga med sambo, katt och en snart 7-månaders dotter

  • Äldre 22 Sep 15:45
    #2

    Jo exakt. Vi bor också på västra berga. Hade varit super trevligt. Har för mig att det var på tisdagar från 9 på morgonen om du har lust att sällskapa redan nu på tisdag? Kanske tilloch med kan ses dan innan eller nått ifall du vill?

  • Äldre 14 Oct 21:59
    #3

    hej hej..

    själv har man en 5mån bebis. Och brukar gå till ett babycafe på onsdagar på Husensjö. Familjecentralen fröhuset.

    Försöker lära känna flera mammor och kanske starta en mammagrupp. så man kanske kan ses och hitta på lite aktiviteter med de små och själv som vuxen få sällskap speciellt nu inför hösten.. Hojta till om ni vill ses =) =)

  • Äldre 8 Feb 22:20
    #4

    Jag bor också i Helsingborg och har en 5 månader gammal pojke. Jag har tänkt börja gå på öppna förskolan med min son ganska regelbundet nu framöver (har bara varit där en gång tidigare men eftersom han är så liten har jag inte tyckt att han har haft behov av det ännu). Jag bor på söder så jag går på Capio. Jag hade gärna träffats på någon mammagrupp. :)

Svar på tråden föräldrar i helsingborg