• Krusbär A

Cykelvagn från Trollkärran

Funderar på en cykelvagn från Trollkärran, modellen som går att använda som vagn (3-i-1). Någon som har erfarenheter av Trollkärran som företag och deras produkter? Hur funkar det med betalning, leverans och ev. reklamation och garantier?

Cykelvagnen ska endast användas korta sträckor att transportera två barn till och från förskolan, så jag är inte beredd att lägga så mycket pengar på den. Men om någon har tips på andra, billiga cykelkärror tas de gärna emot!

Men som sagt - mest nyfiken på Trollkärran som verkar bra!? 

• Svar på tråden Cykelvagn från Trollkärran
  • Gryntroll

Vet inte något o just Trollkärran. Men vi köpte en billig cykelvagn 3-i-1 från Fyndfirman.se (950 och den har fungerat ok. Den är ganska tung men helt ok att dra bakom cykeln och för maken att jogga med. Dock har vi reklamerat rostangrepp och dåligt utförd lackering (vilket man kanske får räkna med i den prisklassen) och då fått nya delar utan problem. Det jag ville ha sagt är att det kanske är helt klart sämre kvalitet än Chariot men man får en ok men lite tung vagn

• Kina79

Jag har den gamla modellen av trollkärran, innan den fick namnet och blev en 3-1-1 vagn.
    Har haft den i 8 år nu och den funkar ff bra. Inte haft något att klaga på o vet därför inte hur det funkar med klagomål.
    Den är inte tung, vår är lättare än Biltemas billiga för 1000kr.
    Kort sagt: vi har varit och är mycket nöjda.

Svar på tråden Cykelvagn från Trollkärran