Kuk och fitta?
Är det någon som vet varför rfsl använder sig av orden kuk och fitta istället för penis och slida?
Är det någon som vet varför rfsl använder sig av orden kuk och fitta istället för penis och slida?
Gissar att det är ett sätt att avdramatisera könsord som används idag helt enkelt.
Jag måste erkänna att jag inte tar det seriöst, det känns mer som en obstinat tonåring än en seriös sida.
De ska väl sprida en känsla av frigjordhet...och försöka appellera till ungdomar om nu dessa använder dessa ord lika fritt och glatt som förr?
Det låter bara, fel. Lite som gynekologen skulle säga, lägg dig i stolen så sks vi ta en titt på din fitta. * ryser*
Det är skilnad på en fitta och en slida, fittan innefattar alltihop medan slidan bara är den delen som sitter innanför
Vanilla
vad menar du med att det är skillnad på fitta och slida, att fittan skulle innefatta alltihop och slidan den inre delen?
Jag avskyr att använda mig av F-ord, och använder andra namn som hönan eller slidan eller muffen.
Kuk tycker jag heller inte om att säga, för mig är det vulgärt att säga det. finns det andra ord att säga det på använder jag ord som snoppen, eller pillen. knulla tycker jag heller inte om utan tycker det är roligare att säga göka.
För att man vill slå två flugor i en smäll och passa på att avdramatisera ord som faktiskt är ganska bra då de beskriver "allt" och inte bara delar av någons underliv.