mår dåligt efter husköpet
vi köpte hus för inte så länge sedan omkring 2 månader sedan första stund ångrar jag mig redan innan vi flyttade kändes det helt fel... vi lånade till allt dessutom
........ här finns liksom ingenting jag saknar vårt gamla boende men vet inte om det beror på huset eller något annat... är föräldraledig också samtidigt.. saknar ljudet, stan, närheten till allt, promenaderna... jag är trött hela tiden känner ingen ork eller vilja till att göra något i huset heller, känner bara för att kräkas på allt, gråter ofta tänker hela tiden på det ekonomiska, tänk vad uppvärmningen kommer kosta hur snålt det kommer vara för våra barn när de växer upp.. inser att jag borde skaffa hjälp kanske har jag blivit deprimerad igen? känner mig jättelöjlig hela tiden och får dåligt samvete då min man verkligen trivs här.. det enda jag gjort dessa två månaderna är att lämna på förskolan den stora pojken ingenting alls... så fort jag kommer in till staden ibland så njuter jag av ljudet staden människorna ja allt... det sjuka är att det var jag som kom med denna dåliga ideen att flytta till hus :S sen tvekade jag men då var det försent då jag såg att mannen var så förälskad så jag tänkte ja men vi kör väl på då... Mannen säger ja men då får vi sälja då.. vet att han inte menar det utan han vet att jag inte vill göra det då mitt dåliga samvete kommer fram och äter upp mig... orkar knappt ta hand om barnen heller de får leka här inne och när mannen kommer hem släpper jag allt... jag orkar helt enkelt inte med något är bara så ledsen hela tiden och ser ingen utväg alls