• Drömmerdrömmar

Hur länge innan ägglossning har man de genomskinliga flytningarna som man kan göra broar av?

Hur länge innan ägglossning har man de genomskinliga flytningarna som man kan göra broar av? har inte haft sånna förr efter p piller stoppet i juni. denna månad äter jag rosenrot och bisolvon, kanske är det därför det rinner ut :)!?

men det är inga trådar i..... inte än iaf.... hmm vad tror ni kan det vara ägglossning på g?
    är bara på dag 12... men vissa kan ju känna och mä'rka av en hel vecka innan?

• Svar på tråden Hur länge innan ägglossning har man de genomskinliga flytningarna som man kan göra broar av?
  • EnilemmE

Några dagar, 2-3, innan ägglossning sägs det att flytningarna ändrar konsistens och blir genomskinliga och som du säger, man kan bygga broar av dem..

• Drömmerdrömmar

det kan stämma :) för om de flytningarna börjar 3 dagar innan själva ägglossningen så har jag ägglossning på söndag den 5:e.. . och då är det isåfall en 28 dagars cykel jag fått :)! min förra cykel låg på 34 dagar.. och gången innan det låg den på 33 dagar... gången innan det på 42 dagar...

är det möjligt att jag har fått en 28a dagars cykel nu? :) isåfall är jag vääldigt glad!!

• Gosnos

Drömmerdrömmar: mina cyklar kan också diffa sådär, as frustrerande nu när man vill ha bebis i magen.. man vet knappt ut eller in. Ibland kan jag ha 28dagars cyklar i 3 omgångar, sen helt plötsligt blir det en cykel på 40... man blir ju lätt psykad då å tror att NUUU är jag gravid!? men... nehe.. sen kommer den där j.l.a tanten!

Hoppas du får en ordentlig Äl nu, å lycka till!

• Drömmerdrömmar

ok.. jo det är jobbigt.. men snart är det VÅR tur ska du se :)!

• shadows

Var nyss på toa och då hade jag flytningar som man som sagt kunnde bygga broar med... hade min mens den 28 jan!! och månaderna innan har jag haft cykler på 35, 37 och nu senast 47 mensen var riktigt sen... ´kan detta var ÄL flytningar???

• caze

Man kan nog ha äl-sekret i en vecka innan äl. Hade iaf jag.

• shadows

oki...kanske skall vänta med stickorna ett tag då?? dom kanske inte gör utslag än?

• mala78

har också haft en v innan fast några dagar innan blev de ännu mer typiska.

• shadows

hur ser erat ut?? är de helt genomskinligt och rinnigt eller är de mer som en klump?

• shadows

om jag säger att detta var mer som en Klump ähh kanske inte en klump men de var liksom en samanhängande slipprig sak!! trådig och segt.. inte genomskinligt som de är när man är våt utan mer lite åt gult fast endå inte liksom...

• caze

Ursäkta det här är lite äckligt....

den första dagen jag upptäckte sekretet var det jättemycket, genomskinligt och bara rann ner. De andra dagarna fick jag bara tag på en liten klump om jag verkligen kände efter, som inte var helt genomskinlig, men gick att dra ut en bit. Hade jag inte tempat hade jag inte haft någon koll alls när äl var.

• shadows

så vad tror du om de jag sa??? kan de vara ÄL sekret eller är jag helt ute och cyklar??

• shadows

tack så jätte mycket för att ni svarar... men när man inte vet så mycket själv så måste man ju fråga... nån måste ju veta eller iaf ha nån form av uppfattning!!

• caze

Om det är trådigt och segt och går att dra ut minst 3 cm är det säkret äl-sekret.

• shadows

de kanske är nått helt annat... kom ju mycket förrut men de rinner ju inte
    tack iaf för svaren...
    får la testa med stickor i helgen o se om de visar nått resultat...

Svar på tråden Hur länge innan ägglossning har man de genomskinliga flytningarna som man kan göra broar av?