• Anonym (tutte)

PIP implamtat byta??

någon som har bytt ut sina pip implantat, måste man verkligen det?

• Svar på tråden PIP implamtat byta??
  • Anonym (Kk)
    Anonym (tutte) skrev 2013-09-18 16:36:13 följande:
    någon som har bytt ut sina pip implantat, måste man verkligen det?

"Måste" måste man väl inte, men då får man ju nästan räkna garanterat med problem. Inget kul med hårda, knöliga, värkande bröst. Man gjorde ju en bröstop för att bli snyggare, inte för att få missbildningar. Hade jag haft pip, hade jag bytt ut dom illa kvickt. Sen blir ju cancerrisken mycket större också, bara det är ju en enorm anledning. Byt ut dom, asap! Se till att din Kirurg gör det gratis och på sin höjd att du betalar för de nya implantaten. Även om du måste punga ut med allt själv, så får du ta den förlusten och sen gå vidare. Annars kan det stå dig ännu dyrare när det kanske är för sent.
    Det var ju lika med de "säkra" och fantastiska soja implantatena som fanns förut, som visade sig vara direkt skadliga och farliga iom att oljan härsknade ju bland annat.
  • louloufox

Gör en liten koll på Youtube pip rupture så kommer du nog vilja byta ut dom.

Perthese är ett par riktigt bra naturliga implantat. Så gå till din kirurg omgående och byt innan det är försent :)

• Anonym (Byt)

Jag skall byta ut mina pip i början av oktober. Känns inte kul alls att hosta upp 17000 till det, men vågar inte ha dom kvar! 17000 är ingenting jämfört att senare få reda på att man kanske har fått cancer i hela kroppen pga att implantaten "svettas". Byt ut dom!

• hinasp
    Hej! Hur har det gått för dig? Jag är journalist och jobbar just nu med pip-skandalen, vill gärna komma i kontakt med folk som satt in pip-implantat. 

Du/andra i tråden får gärna kontakta mig.

Bästa hälsningar
Svar på tråden PIP implamtat byta??