• Äldre 18 Sep 18:32
    1692 visningar
    8 svar
    8
    1692

    Skulle du kunna vara ihop med min sambo?

    Hejsan hoppsan! Ligger hemma och är sjuk så ville hitta på något. Såg en annan tråd här för ett tag sedan och tyckte den verkade kul :D 

    Man ska alltså skriva om sin filck-eller pojkvän, för och nackdelar och sen ska nästa skriva om denna skulle kunna vara tillsammans med din partner!

    Jag kan börja skriva om min kille:
    23 år.
    Svensk.
    175cm lång. 
    Tränad.
    Svart hår och bruna ögon.

    Väldigt spontan.
    Älskar naturen .
    Glad och positiv nästan jämt.
    Inte särskilt romantiskt.
    Väldigt social. 
    Pratar väääldigt mycket.

    Är inte särskilt intresserad av kläder eller mode. Har oftast jeans, finbrallor och skjorta för att det är enkelt.
    Festar sällan.
    Föredrar myskvällar istället för utgång.
    Kör kampsport.
    Gillar ej fotboll, hockey osv.
    Gymmar.
    Tycker mycket om djur.

    Vill inte ha barn innan 30.
    Är borta 5 dagar varannan vecka på jobb inom bygg.
    Vill resa mycket.
    Sex varje dag.

    När han är sur går han på promenad.
    Diskar hellre än lagar mat.
    Är tyst när han är arg och sur.
    Svär en del.

  • Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med min sambo?
  • Äldre 18 Sep 18:38
    #1
    Dessiire skrev 2013-09-18 18:32:48 följande:
    Hejsan hoppsan! Ligger hemma och är sjuk så ville hitta på något. Såg en annan tråd här för ett tag sedan och tyckte den verkade kul :D 

    Man ska alltså skriva om sin filck-eller pojkvän, för och nackdelar och sen ska nästa skriva om denna skulle kunna vara tillsammans med din partner!

    Jag kan börja skriva om min kille:
    23 år.
    Svensk.
    175cm lång. 
    Tränad.
    Svart hår och bruna ögon.

    Väldigt spontan.
    Älskar naturen .
    Glad och positiv nästan jämt.
    Inte särskilt romantiskt.
    Väldigt social. 
    Pratar väääldigt mycket.

    Är inte särskilt intresserad av kläder eller mode. Har oftast jeans, finbrallor och skjorta för att det är enkelt.
    Festar sällan.
    Föredrar myskvällar istället för utgång.
    Kör kampsport.
    Gillar ej fotboll, hockey osv.
    Gymmar.
    Tycker mycket om djur.

    Vill inte ha barn innan 30.
    Är borta 5 dagar varannan vecka på jobb inom bygg.
    Vill resa mycket.
    Sex varje dag.

    När han är sur går han på promenad.
    Diskar hellre än lagar mat.
    Är tyst när han är arg och sur.
    Svär en del.

    Låter spännande. Dock lite för kort för min smak, då jag själv är 179 cm. Vill ha någon som är lite längre än mig. Det faller egentligen på att han inte vill ha barn innan 30 år. Jag är 24 år och har två barn. Skulle inte få för mig att börja skaffa barn vid 30 år. Det är för sent för mig.
  • Mamori
    Äldre 18 Sep 19:03
    #2

    Visst, låter bra, förutom dessa saker:

    - älskar naturen. Jag avskyr den men då hänger det väl på om han skulle kunna visa mig varför den var så bra
    - vill inte ha barn innan 30. Jag har ett barn så det är väl om han är okej med det :-P
    - går på promenad när han är sur. Jag vill gärna reda ut saker och ting ^^

  • Äldre 18 Sep 21:13
    #3
    Smulan 89 skrev 2013-09-18 18:38:07 följande:

    Låter spännande. Dock lite för kort för min smak, då jag själv är 179 cm. Vill ha någon som är lite längre än mig. Det faller egentligen på att han inte vill ha barn innan 30 år. Jag är 24 år och har två barn. Skulle inte få för mig att börja skaffa barn vid 30 år. Det är för sent för mig.
    Hehe jo han är rätt kort för att vara kille men sen så är jag ännu kortare Skrattande
    Mamori skrev 2013-09-18 19:03:07 följande:
    Visst, låter bra, förutom dessa saker:

    - älskar naturen. Jag avskyr den men då hänger det väl på om han skulle kunna visa mig varför den var så bra
    - vill inte ha barn innan 30. Jag har ett barn så det är väl om han är okej med det :-P
    - går på promenad när han är sur. Jag vill gärna reda ut saker och ting ^^
    Ja det är en av de mest negativa med honom antar jag, men han vill lugna ner sig Glad

    Men ni får ju skriva om era flickvänner/pojkvänner så det fortsätter! Om ni har några förståsSkrattande 
     
  • tuttar
    Äldre 18 Sep 21:28
    #4

    Nej. Om jag träffade någon som hade jeans och finbrallor på sig samtidigt skulle jag nog börja skratta, och det skulle bli en konstig grund för förhållandet. Sen är han inte för ung också, jag är trettioett och mest attraherad av andra som är vuxna på riktigt.

  • tuttar
    Äldre 18 Sep 21:29
    #5

    Åååh vad jag hatar att man inte kan redigera sina inlägg i efterhand. Jäkla B - forum.

  • Äldre 18 Sep 21:32
    #6
    tuttar skrev 2013-09-18 21:28:04 följande:
    Nej. Om jag träffade någon som hade jeans och finbrallor på sig samtidigt skulle jag nog börja skratta, och det skulle bli en konstig grund för förhållandet. Sen är han inte för ung också, jag är trettioett och mest attraherad av andra som är vuxna på riktigt.
    Ne det förstås, skulle nog sett skoj ut.. 
    Hur är man vuxen på riktigt? Sitter det i åldern? Glad
  • Äldre 18 Sep 21:34
    #7
    tuttar skrev 2013-09-18 21:28:04 följande:
    Nej. Om jag träffade någon som hade jeans och finbrallor på sig samtidigt skulle jag nog börja skratta, och det skulle bli en konstig grund för förhållandet. 
    HAHAHAHAH Skrattande
    skriver från mobil och styckesindelning fungerar ej...
  • tuttar
    Äldre 18 Sep 23:16
    #8
    Dessiire skrev 2013-09-18 21:32:29 följande:
    Ne det förstås, skulle nog sett skoj ut..  Hur är man vuxen på riktigt? Sitter det i åldern? 

    Ja, det gör det ju till stor del.
Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med min sambo?