• Anonym (K killen.)

Söker kk, några tips till en som sökt men inte hittar?

Hejsan. Är en 35 årig kille som jobbar varannan vecka i Stockholm som söker efter en seriös kk. Jag har testat på bc men tyvärr utan napp än, har även testat på badoo, och krog ragg hinns inte med. Så nu tänkte jag vända mig hit för lite tips och råd. Jag är väl inte snyggingen med bakåt slick på Sture plan, utan alldaglig arbetande kille, som gillar att skratta prata och träning på lagom nivå etc. Nu känns det här lite som en desperat åtgärd. Men är det icke.

• Svar på tråden Söker kk, några tips till en som sökt men inte hittar?
  • Smecker

Det är inte så svårt.

- Befinn dig där det finns kvinnor. Inte damernas omklädningsrum dock.
    - Sök kontakt med kvinnor. Nej, "Öh, du, bruden!" funkar inte.
    - Umgås med kvinnor. Helst med kvinnor som vill umgås med dig.
    - Kommunicera med kvinnor. Undvik dock monologer och hur gärna du vill knulla.

Et voilá.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (K killen.)

Tyvär så dras man med lite blyg het. Så att gå fram och bara tom surra blir mest ööööh du... eh vad är klockan tex. Så ja man kanske är dum i huvudet. Har varit ute och joggat och fått en blick el så. Men att flåsandes springa i kapp nån för att surra känns bara dumt.

• Smecker
    Anonym (K killen.) skrev 2013-09-19 00:10:24 följande:
    Tyvär så dras man med lite blyg het. Så att gå fram och bara tom surra blir mest ööööh du... eh vad är klockan tex. Så ja man kanske är dum i huvudet. Har varit ute och joggat och fått en blick el så. Men att flåsandes springa i kapp nån för att surra känns bara dumt.
    Du har nog mest två alternativ där. Antingen gör du något åt din blyghet, eller så får du försöka klara dig utan kk. Tror knappast du kommer förbi den där kommunikationsfasen, även om du skulle få namn och telefonnummer till en presumtiv kk så krävs det ändå att du pratar med henne.

Nej, det sistnämnda är som att inbjuda till att bli sprayad med pepparspray.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Mamori

Börja med att hitta kvinnliga kompisar, fokusera inte på sex. Sedan brukar det vara rätt stor chans att det inleds ngt med en av dem eller någon av deras vänner.

• Anonym (K killen.)

Blygheten jobbar jag med. Det funkar bättre om jag redan fått napp som tele numer etc. Problemet är hitta lite kvinnliga bekanta bara så där. Jobbar på ett mans dominerande jobb och känner tyvär inga här än.

• carlf
    IKI skrev 2013-09-22 23:19:11 följande:
    Jag kanske kan hjälpa dig ;)
    nej, hjälp mig vet jag. eller rättare sagt, ska vi hjälpa varandra?;)
  • Anonym (K killen.)

Ja tack. Har skickat ett pm

• Anonym (kk)

happypancake kanske?

hittade min kk där

• Anonym (K killen.)

Tack så mycket för tipset. Ska kika in och kolla.

• Anonym (Johan)

Snuskchatt.se mitt sexliv har man kommit igång bra sen jag gick med dör för 2 månader sen!!!! Har en bra kk nu och tror jag är påväg å ordna en till ;)

Svar på tråden Söker kk, några tips till en som sökt men inte hittar?