• Anonym (nykär?)

Tjejer! Vad skriver ni för sexigt i era sms till era män?

Åh jag är så nykär och har helt glömt bort hur det var *hihi*
    Killen jag har träffat skickar söta sms som ibland innehåller små inslag av sex Men jag har helt idétorka på det planet. Vill så gärna "kåta upp" honom lite nu när vi bor så många mil ifrån varandra och inte ses varje dag.

Vad brukar ni skriva? Kom med lite tips och putta igång mig

• Svar på tråden Tjejer! Vad skriver ni för sexigt i era sms till era män?
  • Anonym

Oj oj oj, har hållt på att sex-smsa med ett strul hur länge som helst. Skitkul!!

• Anonym (nykär?)

anonym: Vad härligt att höra! men hur kommer man igång liksom? Ni kan ju självklart vara anonyma, det är jag av den anledningen att jag vill tala om det men jag är lite för generad på det området. Då är FL toppen :)

• Anonym

Han brukar börja med att fråga vad jag har för trosor på mig, om jag har möjlighet att känna lite på mig själv, vad han vill göra med mig, hans innersta fantasier, om jag börjar bli kåt osv osv

• Anonym

Börja lite försikt och säg att du saknar honom, önskar att han var hos dig, önskar att han låg i din säng med dig... naken

• Anonym

ja precis..börja me att säga att du längtar efter honom...längtar efter att han ligger brevid dig...att du längtar efter att han tar på dig... o.s.v.

• Anonym (nykär?)

Senaste anonym: Ja så kan man ju börja Han frågade om jag ville skicka ett sexigt sms och jag visste verkligen inte vad jag ska skriva. Allt är så nytt emellan oss. Vi har pratat och umgåtts bland andra människor mestadels och kopplat till alkohol men nu två helger i rad har vi hamnat i säng och det var underbart. Han är mysig och vi messar "saknar"-sms varje dag men att gå steget längre via sms blev väldigt svårt för mig då jag är urusel på att uttrycka mig där

• Anonym

Jag tyckte oxå det va jobbigt i början men nu är det inga problem alls...

• Anonym (nykär?)

Kan jag skriva något sånt här?

"Din vackra & lena lem smeker jag ömt och varsamt,
    slickar den spetsigt från roten upp med blöt tunga. Mot
    dina läppar trycker jag mina, först fjäderlätt & mjukt,
    sedan med tungan krävande & lustfyllt."

• Anonym (bus)

I mina ögon låter det lite "Harlequin Romantik"... Jag är nog lite mer rak på sax, ex. "Vill slita av dig kläderna, kyssa dig över hela kroppen och suga din k*k tills du exploderar i min mun..."

• Anonym

Håller definitivt med dig, anonym(Bus)!

• Anonym (666)

Oj! Blev lite fel!!!

TS: Vad trist med en kille som BER om sexiga sms! Det är ju inget kul att "krysta" fram sånt när man vet att någon sitter och bara väntar. Varför kunde han inte börja själv i så fall?!

• Anonym (nykär?)

anonym 666: Ja jag förstår hur du menar faktiskt :)
    Men nu var det jag som fick börja denna gången.

Annonym bus: Ja jag håller faktiskt också med dig! Ska köra på den!

• KalleK

Allt beror ju på hur frispråkiga ni är med varandra och vad för sex ni gillar...

Kan ju vara alltifrån "Tur att dina händer är större än mina för då ryms mina tuttar precis i dom... för nyss när jag prövade så fick dom inte plats i mina händer..." till betydligt mer avancerat... kanske "du måste fylla mig när du kommer hem för jag kände just det sista rinna ut i trosan..."

Mao, det finns inget rätt eller fel utan du måste känna av hur du skall skriva till just din kille för att få honom med på noterna. Det kan vara allt ifrån det mest oskyldiga till det mest kinky, det beror helt på eran relation och hur öppna ni kan vara mot varandra.

• Anonym (kåthyndan)

vi är riktigt fula i mun!!
    ju grövre desto bättre!!

• Anonym (nykär?)

Ja precis anonym Kåthyndan! Jag behöver er hjälp och ni är ärliga och raka mot mig. Underbart! Jag är snart igång med hjälpen av er

Några fler tips?

• Anonym

Jag har kameratelefon.. Min man älskar den, dock ej på möten...

Jag skriver om sånt vi gjort ,då kan han minnas de goda stunderna.. Eller vad jag tänker göra med honom när han kommer hem... Hur jag ska rida han k*k och hur han kommer i mej. Allt som tänder honom... Beskriv dej i en dusch, det gillar min man...

Vi firar 4 år nu i feb och håller på ännu

• ElinK

skriv vad du känner för o vad du vill göra...
    skriv om ngt ni gjort som du gillar...(i sängen)

vill han ha snusk så je honom de....
    desto häligare blir de när ni väl träffas sedan!!!

kör hårt

• Anonym (Mottagare?)

Kolla så att det är rätt mottagre bara!
    Läste i en annan tråd om en tjej som berättade om hur hon "längtade efter att få känna sin man ta henne i baken"
    Meddelandet råkade gå till hennes far. *skratt*

• sandra084

Jag skickar naken bilder till min,eller mycket sexiga bilder..mms...
    Och skriver mycket sexigt och grovt..detaljerat hi hi...

Köpte en skit snygg korsett en gång och gjorde mig snygg o sexig och skickade bilden till sambon när han var på jobbet..hi hi..han tog kompledigt....

Svar på tråden Tjejer! Vad skriver ni för sexigt i era sms till era män?