• AllaFrågor

vad saknas på gravid/baby/barnmarknaden?

Ja, vad har du saknat på marknaden?

Har en fånig ide om en egen liten webshop/affär med Gravid/Baby/Barn relaterade produkter då jag själv saknat en del saker.
    Nu vill jag komplettera med det som ni saknat?

Tack för alla inputs/tankar och kommentarer!

• Svar på tråden vad saknas på gravid/baby/barnmarknaden?
  • Mitarashi

Bra skötväskor i olika storlekar med många fiffiga fack samt olika förvaringslösningar typ liten påse för ombyte etc.

Liten skötväska (typ midjeväskstorlek) som man kan ha några blöjor och våtservetter i och som går att spänna fast på vagen, lite som de påsar för regnskydd som finns.

• lilleskutto

En paraplysulky från emmaljunga skulle jag vilja ha.
    Regnskydd till skötväskan när den hänger på handtaget. Men det kanske redan finns?

• AllaFrågor
    Tow2Mater skrev 2013-09-20 18:10:03 följande:
    Teething gel
    vad är de? :)
    Natulcien skrev 2013-09-20 19:23:26 följande:
    Ingenting. Jag tycker att marknaden redan är överetablerad.
    okej. skönt att du hittat allt du letat efter!
    Frk Razz skrev 2013-09-20 21:11:40 följande:
    Gravidkläder för stora kvinnor
    Det har jag oxå kollat en del efter utan större framgång..
    Mitarashi skrev 2013-09-20 18:06:04 följande:
    Bra skötväskor i olika storlekar med många fiffiga fack samt olika förvaringslösningar typ liten påse för ombyte etc.

Liten skötväska (typ midjeväskstorlek) som man kan ha några blöjor och våtservetter i och som går att spänna fast på vagen, lite som de påsar för regnskydd som finns.
    Samma här! letat som en tok!! en kompis tipsade om en men den kostade närmare 1000lappen..
    lilleskutto skrev 2013-09-20 22:14:39 följande:
    En paraplysulky från emmaljunga skulle jag vilja ha.
    Regnskydd till skötväskan när den hänger på handtaget. Men det kanske redan finns?
    nej jag har inte hittat någon, jag har letat en hel del skötväskor så borde stött på det känns de som..

• Vila

fler oh snyggare amningsplagg, trjor finns det ganska många, men inte klänningar och tunikor. Bärjackor.

Svar på tråden vad saknas på gravid/baby/barnmarknaden?