• Anonym (Jonas)

Kärleksdrömmar betyder?

Hej jo det är så här jag är tillsammans med en tjej men jag börjar gilla henne lite mindre och börjar gilla en annan tjej väldigt mycket igår så umgicks vi mer eller mindre hela dagen och vi träffas varje dag. Men inatt så drömde jag om henne, vi hade det mysigt i en soffa och hon ville att jag skulle pussa henne jag ville men sa nej för jag är ett förhållande sedan vaknade jag. är det någon som vet vad den här drömmen betyder?

• Svar på tråden Kärleksdrömmar betyder?
  • Anonym (Minna)
    Anonym (Jonas) skrev 2013-09-21 00:04:13 följande:
    Hej jo det är så här jag är tillsammans med en tjej men jag börjar gilla henne lite mindre och börjar gilla en annan tjej väldigt mycket igår så umgicks vi mer eller mindre hela dagen och vi träffas varje dag. Men inatt så drömde jag om henne, vi hade det mysigt i en soffa och hon ville att jag skulle pussa henne jag ville men sa nej för jag är ett förhållande sedan vaknade jag. är det någon som vet vad den här drömmen betyder?

En dröm är just vad det är en dröm ?????
  • Anonym (cc)

Jag tror att drömmar är något som man saknar och vill ha.  Dock behöver det inte betyda att du vill ha just denna nya tjej utan bara mer spänning i ditt nuvarande förhållande.

Svar på tråden Kärleksdrömmar betyder?