MrsC74 skrev 2013-09-21 07:37:31 följande:
Det finns en liten risk när moderkakan ska ta över. Det sker nu ungefär. Sedan efter vecka 12 brukar man säga att risken minskat rejält.
Men som mystica säger så kan ju saker hända. Det finns ju aldrig garantier. Vill ni berätta nu så gör det.
Vi berättade tidigt. Sen var vårt barn sjukt och det fick aborternas i v 17. Då va det rätt skönt att få prata om det. Nästa grav väntade jag till efter MKP i v 13 för det kändes bättre den gången.
Lycka till.
Usch din stackare!!! Beklagar verkligen!!! Ibland är livet inte rättvist!!!
Detta är så svårt!
Det är ju det man vet :-/ Att så mycket händer nu & att det aldrig finns någon garanti... Det är verkligen ett dilemma detta :-O
Kan nog bara gå på känslan... :-/
linnn89 skrev 2013-09-21 07:40:09 följande:
Undrar också är i vecka 12 nästa vecka men jag tänker så här ett missfall eller att barnet dör kan bli när som helst då nu senare eller när man föder så säg till din familj och var glad illafall.. Innan när du fick missfall vilken vecka var det då???
Jag går o oroar mig för missfall pga har haft rosa + bruna flytningar i flera veckor :(
Ja jag funderar och funderar och funderar men kan verkligen inte få en känsla av vad jag mest vill :-/
Jag har fått mina missfall i vecka 6 & 8 ... Vilken vecka är du i ???
Usch Gud vilken oro du måste känna...lider med dig! Men det behöver verkligen inte betyda att något är fel... Man kan ju få rosa bruna flytningar av olika anledningar .. Tex sköra slemhinnor... Har du extra mycket ont eller är det ingen skillnad?