• JossHan

Billiga refill påsar till Sangenic blöjhink? Var??

Är det någon som vet var man kan hitta refill-påsar billigare än standardpriset 99:-

Läste i en gammal tråd om "kopior" men det stod inte var man kan få tag i dessa. Någon som vet? I Stockholm eller beställa på nätet

Vanliga påsar funkar förståss men man har ju en sådan här blöjhink för att förenkla hanteringen, men kunde inte tro att påsen tog slut så fort...
    har iof sig en nyfödd som bajsar ganska ofta

• Svar på tråden Billiga refill påsar till Sangenic blöjhink? Var??
  • Pilllis

hej .. aj ajg undrar oxså om man kan få dom billigare någon stans.. tycker 99 kr e lite dyrt för påsar!!
    vi har börjat att bara lägga bajs blöjor i sangenic hinken och kiss blöjor i vanlig sopspann..
    men me en liten bebis e det kanske lite svårt.

• 1985

jag vill också veta så jag puffar

• MissSeger

Här i Luleå på baby proffsen så kan man köpa 4 pack för 330 kronor.

• jennipenni

Finns kopia av orginalpåsarna på EKO stormarknad i Länna för 49 kr, tycker personligen det luktar mer när man använder dem (tunnare plast) men å andra sidan är det hälften så dyrt! så kan man ju stå ut *hehe*

• Pilllis

jennipenni,..

hej vi har en ekohallen här med..
    vad heter påsarna??

• JossHan

Tack Jennipenni för tipset
    Några fler ideer? Kan man beställa på nätet nånstans?

• pop okt

Jag har beställt 4- pack för 297kr på www.1klass.se fraktfritt!! Beställde i söndags och hämtade paketet på posten i går. Finns bara fyra pack från 4 månader den lite tjockare plasten. Man får ju iallafall en på köpet

Svar på tråden Billiga refill påsar till Sangenic blöjhink? Var??