• Alex88

Min moster

Hej

Om en månad ska jag ut och resa med min moster i Europa, vi ska bo på hotell och för att spara in pengar så kommer vi dela på ett rum, min moster som är 15år äldre än jag är väldigt vacker och sexig, men har aldrig tänkt att jag skulle vilja ha sex med henne förens de närmaste dagarna, men nu är jag väldigt spänd på hur det kommer bli när vi åker iväg, jag har börjat fantisera ganska mycket och tror nog att jag skulle vilja ha sex med henne även fast hon är min moster, jag vet att det inte är naturligt men tanken att sova i samma säng som henne och se henne i bara underkläder eller så kommer hon täcka så mycket av henne som möjligt gör mig väldigt kåt, jag är en vuxen kille på 26år och bor med min flickvänn som jag älskar väldigt mycket, men kan inte släppa denna tanke, min moster är som sagt väldigt vacker, 41år och är smal med kurvor och är dessutom väldigt flörtig, jag vet att hon inte haft något stadigt förhållande på över 10år, vet inte om hon haft sex på länge men har sett att hon hade porrfilmer henne för några år sen, jag vet inte vad jag ska göra, inte åka iväg?...försöka att inte tänka på henne på det sättet?...eller verkligen försöka ha sex med henne där nere?

Någon som varit i liknande situationer eller annan erfarenhet som kan dela med sig.

• Svar på tråden Min moster
  • Anonym (ellerhur!!)

Ja ellerhur och jag heter Kalle Anka. Tror du att folk kommer TRO på detta?

• Anonym (urk)

Min spontana reaktion: blääää......... nästan som incest!

• Pandamamma79
    Anonym (ellerhur!!) skrev 2013-09-21 11:28:47 följande:

Ja ellerhur och jag heter Kalle Anka. Tror du att folk kommer TRO på detta?

Ha, ha!
  • Anonym (ellerhur!!)
    Anonym (urk) skrev 2013-09-21 11:28:55 följande:
    Min spontana reaktion: blääää......... nästan som incest!
    Inte nästan det ÄR incest och denna tråd är inte sann. 
  • Alex88

vad är det som inte skulle vara sant?...mina tankar?...att hon är vacker?...vi kommer dela säng, hotellet vi har bokat har king size o det var ok för henne.
    ja vet att det är omoraliskt att tänka så men vad kan jag göra åt mina tankar?

• Anonym (Ping)

Du får urshäkta men det låter faktikst lite som råttan i pizzan historia.

Du har inte tänkt på att välja 2 separata sängar?

• Anonym (ps)

I en normal värld vill man inte dela säng med en så nära släkting. Hon kan inte vara normal om hon vill det. Utan att tänka på det hade det normala varit två olika rum.

• Alex88

hotellet som vi ville bo på hade inte separata sänger men enligt henne vad det inget problem, men nu tänker jag mycket på det o undrar hur det kommer bli att sova i samma säng, jag har inte sagt till min flickvän att vi ska dela säng utan vi har olika rum.

• Anonym (Ps)
    Alex88 skrev 2013-09-21 16:44:07 följande:

hotellet som vi ville bo på hade inte separata sänger men enligt henne vad det inget problem, men nu tänker jag mycket på det o undrar hur det kommer bli att sova i samma säng, jag har inte sagt till min flickvän att vi ska dela säng utan vi har olika rum.

Men ursäkta ni får ju ha separata rum klart!!!

Är ni två de enda i världen som inte fattar det!
  • bullefan

Tjena! jag hade lätt satt på min moster om jag hade fått! så go on om du vill! lycka till och om du redan gjort resan får du berätta hur det gick:)

• Chester Copperpot

Om hon inte har några problem att dela säng med dig under sådana omständigheter så tror jag nog att tanken på sex har slagit henne också.... ;)

• Anonym (Hur blev det)

Fick du sätta på den snygga mostern?

• Spy

alltså förlåt här men du är tänd på din moster?. Hmmm kan förstå dina fantasier där men de borde nog stanna som fantasier inget mer.

Du bör nog tänka om, du har en flickvän som du säger att du älskar, i min värld om man är beredd på att vara otrogen så älskar man INTE sin respektive!!
    Du vill väl inte vara otrogen mot henne.

låt det stanna som fantasi och tänk på den säker underbara personen som du har hemma, som väntar på dig när du kommer hem och som älskar dig, är det verkligen värt att sabba Allt mellan er? 

• Anonym (Drömmen om en kollega)

Som kille I 40 års åldern så skulle jag säga försök. Man ångrar bara sånt man aldrig gjorde, grymt häftigt fantasi. 

• Anonym (M)

Tråden är från 2013 så den är knappast aktuell.

• Anonym (Stina)

Hade ju varit roligt att få veta hut det gick!
    Jag har lite liknande erfarenhet. Min morbror är 16 år äldre än mig och riktigt snygg. Vi utövar samma idrott och han har varit min tränare. Vi har i perioder knullat som kaniner sen jag var 15.

• Anonym (Stina)
    jontebula skrev 2025-06-29 10:00:35 följande:

Nej vem kommer ens på tanken åka med sin moster ? värdelöst ju

Det är inte olagligt och det är två vuxna personer som gör som de vill. Ser inget hinder för varken resa eller sex. Sen var det ju hans ensak att ev. va otrogen.....
Svar på tråden Min moster