• Anonym (Fundersam)

Fråga ang. att slicka fitta

Läget, nu är det så att jag snart ska knulla. Och då kommer jag självklart att slicka henne. Men grejen är, jag blir trött i tungan. Jag spänner den för varje drag och mjölksyran kommer snabbt. Är detta vanligt? Finns det någon lösning? Kom med era tips och upplys mig. Tack i förväg : )

• Svar på tråden Fråga ang. att slicka fitta
  • xSpinell

Man får träna lite oftare , lite som att gå till gymmet för att hålla sig i trim Oskyldig

• Monte

Lägg av med att spänna tungan och lär dig hur du ska göra istället. Vill du ha en stenhård tunga slickandes din kuk?

I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Anonym (Tjej)

Spänn inte dig! Slappna av bara så blir det skönare både för dig och tjejen Glad

• Hama3

Du kan ju göra små pauser också. Bar kyssa lite . Sug in clitoris mellan läpparna, låt tungan vila lite. Stick in tungan i slidöppningen och håll stilla en stund. Då förlänger Du njutningen och vilar samtidigt. Alltför intensivt slickande kan vara lite för mycket också för tjejjen.

• Anonym (Älskar oralt!)

Jag hade samma tanke ett tag.

Frågade frun rakt ut om hur jag skulle variera utan att för den skull "förstöra" stämningen.

Svaret jag fick och som funkat bra för oss är att efter en stund byta stimulansmetod och fortsätta med händer/fingrar (oftast mina, men ibland med hjälp av henne) samtidigt som jag upptäcker andra områden med munnen & läpparna.

En kort färd längs insidan av låren, upp över magen och kanske lite sug på brösten och sen tillbaka till själva utgångspunkten brukar göra susen.

Lycka till!

• Anonym (jag)
    Monte skrev 2013-09-22 03:17:29 följande:
    Lägg av med att spänna tungan och lär dig hur du ska göra istället. Vill du ha en stenhård tunga slickandes din kuk?
    Vem vill ha en slapp tunga? Jag vill ha en spänd tunga, så alla tycker väl olika antar jag
  • Monte
    Anonym (jag) skrev 2013-09-22 11:59:49 följande:
    Vem vill ha en slapp tunga? Jag vill ha en spänd tunga, så alla tycker väl olika antar jag

Absolut.. En stenhård tunga tryckt mot fittan är toppen.
  • Jungman Jansson

Mitt tips är att vara så nära fittan som möjligt med ansiktet, så att du slipper sträcka ut tungan så långt. Jag brukar ha munnen mot, funkar i timtal utan att tungan blir trött Glad Dessutom är det väldigt trevligt att vara så nära en fitta med ansiktet.

• xSpinell
    Monte skrev 2013-09-22 03:17:29 följande:
    Anonym (jag) skrev 2013-09-22 11:59:49 följande:
    Monte skrev 2013-09-22 15:25:47 följande:

Absolut.. En stenhård tunga tryckt mot fittan är toppen.

Det blir inte lätt att göra alla nöjd Obestämd??? (med en enda typ av stimulans)

Såvida ni kvinnor/tjejer inte talar om vad ni vill .
    Det är ju lite svårt för mig som kille/man att vet vem som vill/tycker om vad/var är skönt .

• Anonym (Fundersam)
    Jungman Jansson skrev 2013-09-22 15:39:03 följande:
    Mitt tips är att vara så nära fittan som möjligt med ansiktet, så att du slipper sträcka ut tungan så långt. Jag brukar ha munnen mot, funkar i timtal utan att tungan blir trött Glad Dessutom är det väldigt trevligt att vara så nära en fitta med ansiktet.
    Timtal? o=
    Wow, om du menar det så är jag verkligen imponerad..
  • Jungman Jansson

Det var länge sedan det var mer än en timme Glad, men grejen är att med mitt sätt att jobba kan jag hålla på länge utan att känna att det ens börjar bli jobbigt, så i alla fall teoretiskt kan jag göra det i flera timmar Skrattande

• Monte
    xSpinell skrev 2013-09-22 21:36:12 följande:

Det blir inte lätt att göra alla nöjd Obestämd??? (med en enda typ av stimulans)

Såvida ni kvinnor/tjejer inte talar om vad ni vill .
    Det är ju lite svårt för mig som kille/man att vet vem som vill/tycker om vad/var är skönt .

Eller så kan TS fråga sin tjej istället för att fråga FL?
  • Jungman Jansson
    Monte skrev 2013-09-22 22:58:59 följande:
    TS har vad jag kan se bara frågat FL hur man slickar utan att bli trött i tungan, det kanske inte TS tjej vet (om hon inte själv är duktig på fittslickning).
  • Monte
    Jungman Jansson skrev 2013-09-22 23:08:47 följande:
    TS har vad jag kan se bara frågat FL hur man slickar utan att bli trött i tungan, det kanske inte TS tjej vet (om hon inte själv är duktig på fittslickning).
    TS tjej kanske inte gillar en stenhård, spänd tunga tryckt mot sin fitta? Han kanske slipper träningsvärk i tungan om han frågar henne istället?
  • xSpinell
    Monte skrev 2013-09-22 22:58:59 följande:
    TS kanske inte har någon fast relation .Drömmer

Då blir objekten lite som baken , delade önskemål (en gillar si , en annan gillar sådär) 
  • Lumsen

Håller med den som sa, att fråga tjejen vad hon tycker är bästa sättet att bli slickad.
    Är det så att många här på FL, inte pratar med varandra om hur dom vill ha det?

Tala om för varandra hur ni vill ha det, så blir det mycket bättre, jag lovar

Svar på tråden Fråga ang. att slicka fitta