• Anonym (Hhdm)

Jag är kåt på min svärfar

Jag menar allvar när jag säger att min svärfar är en hunk och att jag blir helt varm i underlivet när jag ser honom. Jag älskar min man, men jag tvivlar starkt på ifall jag skulle kunna motstå ifall min svärfar ville hoppa i säng med mig. Jag tänker ofta på honom när jag och min man har sex.
    Jag känner mig lite din dock som tänker så...hur får jag bort mina tankar. Jag kan inte undvika svärfar heller eftersom vi bor jättenära varandra

• Svar på tråden Jag är kåt på min svärfar
  • Anonym (:$)

Ojoj vilken jobbig situation du hannat i vet inte riktigt bestäm dig för att ligga med han eller din man.

• Anonym (Sven)

Tror du han är intresserad av en trekant?

• Anonym (df)

Om du inte kan motstå andra män bör du göra slut.

• taquine

Måste säga jag blev sjukt äcklad nu...Kräks Skilj dig så kanske ex  svärfar ställer upp på ett knull-

my way or the highway
  • Puolukka

Som sagt, kan du inte hålla dig från andra män så är det väl bara ett alternativ; gör slut så din man får chans att träffa nån som inte vill knulla hans farsa.

• Anonym (Troll??)

Ser ett antal trådar som just handlar om sex eller relationsproblem. Tycker alla texter påminner lite om varandra i sättet att skriva på och i ordvalen..?

Kan ha fel, men kan även vara ett uttråkat Troll.. 

• Anonym (Samba Amore)

om det inte är en trolltråd, bör du inte ligga med svärfadern

Dragning till andra kan man alltid få. Om ni nu skulle ha sex, vad blir då konsekvenserna?

Sexet kan ju vara bra, men känslorna? Jag avråder inget sex här..   

Svar på tråden Jag är kåt på min svärfar