spontant gravid med pcos ?!
Kan man bli det ? Har fått utskrivet provera som jag alltid glömmer att ta.. Har iaf gått upp 30 kg av denna "sjukdom" Och haft en mens på mellan 120 - 60 dagar.. Har nu omedvetet gått ned ca 7 kg så mitt bmi är nu 29.7. Hade denna månad (16 dagar efter mensens första dag) ett segt sekret som kom ut från mig.. hade det i ca 3 dagar innan jag och maken sexa. . Jag trodde jag fått igång min äl igen! !!! Dock fortsatte det komma väldigt vattniga flytningar i ca 2 v efter det jag tror var min äl... (Pågår ännu) Det har nu gått ca 2 v sen min "äl" och jag har börjat känna mig lite konstig... Vaknar på nätterna ibland och blåsan håller på a sprängas känns det som. . Kissar aldrig annars på natten! När jag känner på mina bröstvårtor så är dom väldigt känsliga! Brukar aldrig ha någon känsel i dom annars ! Har även börjat kissa mer om dagarna fast jag inte dricker mer än jag brukar. Mådde så otroligt illa nu ikv att jag var tvungen att spy. .. Hade även en kort stund en molande känsla i ena äggstocken innan idag.... Kan jag ha blivit gravid ?