• Anonym (Söker)

Bäst sex-dejitng sajten för kvinnor?

Är en kvinna som söker en älskare i ålder 35-50 år (inte så viktigt med åldern) eftersom jag inte får vad jag behöver av min sambo (han är ok med att jag har sex med andra så ingen otro). Är bara ute efter sex och inget annat. Har krav på lite annan sorts sex än bara traditionellt sex och därför passar det bättre för mig att dejta online än på krogen etc. 

Vad rekommenderar ni för sajter. Bodycontact, Victoria Milan eller vad? Berätta gärna om era erfarenheter av olika sajter. 

• Svar på tråden Bäst sex-dejitng sajten för kvinnor?
  • kramin

Bodycontact och Victoria Milan är väl de två största, och störst är oftast bäst, då finns det att välja på för olika smaker. Människor som får för sig att det är oartigt att inte svara på vartenda hejvillduknulla-mail brukar tycka att bodycontact är jobbigt, men fattar man att man inte måste ägna tid och uppmärksamhet åt de som inte intresserar en så finns det gott om människor att välja på och är gratis.

• en som var nära

Hej vill bara ge ett tips innan du tar steget ut, jag är en man och fick en dotter för ett halvår sen, närhet sex och ömhet har saknats sen dess, men inget jag har vågat kunnat ta upp med sambon. Det gick så långt att jag började porrsurfa och kolla på eskortsidor, har aldrig tänkt gå hela steget, men jag fann en spänning och nyfikenhet i det hela.
    Blev påkommen och nu har vi en familjekris då sambon känners sig lurad sviken och mår jättedåligt, jag med naturligtvis, då jag känner sån skuld..
    detta hade aldrig hänt om vi kunnat prata med varandra men nu sitter vi i en av våra största livskriser någonsin.

Tänk dig för om det verkligen är värt det....
    En varm kram     

• Anonym (Söker)
    en som var nära skrev 2013-09-22 12:06:15 följande:
    Hej vill bara ge ett tips innan du tar steget ut, jag är en man och fick en dotter för ett halvår sen, närhet sex och ömhet har saknats sen dess, men inget jag har vågat kunnat ta upp med sambon. Det gick så långt att jag började porrsurfa och kolla på eskortsidor, har aldrig tänkt gå hela steget, men jag fann en spänning och nyfikenhet i det hela.
    Blev påkommen och nu har vi en familjekris då sambon känners sig lurad sviken och mår jättedåligt, jag med naturligtvis, då jag känner sån skuld..
    detta hade aldrig hänt om vi kunnat prata med varandra men nu sitter vi i en av våra största livskriser någonsin.

Tänk dig för om det verkligen är värt det....
    En varm kram     
    Jag har min mans tillåtelse så det är inget problem med det. Han är sjuklig och har minimalt intresse för sex numera och han vill hellre jag får mina behov tillfredsställda än att vi separerar. 
  • Honungsbiet

Tråkigt att din man är sjuk, hoppas att det inte är allvarligt.
    Har du och han pratat ut om ert förhållande ordentligt och han ger dig tillåtelse att söka sex på annat håll för att fortsätta att leva med dig så får han respekt från mig i alla fall. 

Söker du annorlunda sex så är säkert Darkside bäst val för dig.
    Lycka till och njut av livet {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (kåt milf)

härligt att din man är med på det!! Jag är i samma situation som dig och jag träffar minna män på www.snuskchatt.se där finns många män i alla åldrar som vill ha sex så de är perfekt! Gratis är det också;)

Svar på tråden Bäst sex-dejitng sajten för kvinnor?