• sofie123

Inga graviditetssymptom!

Hej!
    Jag är i vecka 7 (6+5) men har verkligen inga graviditetssymptom överhuvudtaget,
    möjligen att jag känner mig lite trött, fram till förra veckan har jag även haft svag molvärk under kvällarna men nu  har även det försvunnit. Jag är så orolig att jag har fått missfall när jag inte har några graviditetssymptom!
    Hur har ni andra känt er i vecka 7? 

• Svar på tråden Inga graviditetssymptom!
  • sofie123

Åh det kändes lugnande att höra! Man blir så orolig bara av denna ovisshet...

• Jacqueline

Första graviditeten kände jag inte ens av någon molvärk i magen ,andra så var det mitt enda symtom...svag "mensvärk" ett par veckor efter plusset

• lovely89

Fast de flesta brukar få symtom i vecka 7-9 så lugna ner dig och njut..

Jag var med sjukt orolig då mina två andra graviditeter har jag mått skit...

Detta graviditet är rena drömmen, jag mår bra, och har inte ätit godis sen jag fick pluset den 16:e augusti för
    det är det ända gravsymtom jag har NOLL sug på sötsaker :P Jag njuter 

• Hannah76
    Jacqueline skrev 2013-09-22 16:50:47 följande:
    Har haft två helt symtomfria graviditeter och har två friska fina töser idag

Precis som jag Glad
  • EJai

Med mitt tredje barn hade jag först börjat misstänk nu när magen börjar titta fram om inte mensen hade försvunnit. Inte alls känts mkt i magen.

• nypan78

Jag är också nojig över att inte ha några graviditetssymptom nästan. 5+3 idag...men mina 2 tidigare graviditeter har heller inte varit så, kände knappt nåt i början. Efter ett mf i september är jag dock nojig som bara den...tänk om det inte är något.
    Betyder det att man har låg hcG om man inte känner nåt?

• Miss P

Hur går det gått för dig? Allt OK med dig och bebben?

• isabellas
    nypan78 skrev 2013-11-28 12:41:03 följande:

Jag är också nojig över att inte ha några graviditetssymptom nästan. 5+3 idag...men mina 2 tidigare graviditeter har heller inte varit så, kände knappt nåt i början. Efter ett mf i september är jag dock nojig som bara den...tänk om det inte är något.
    Betyder det att man har låg hcG om man inte känner nåt?

Jag skrev tidigare här i tråden , är nu i v 16 och känner fortfarande nästan inget.. Men nej det betyder verkligen INTE att du har lågt hcg, för mig var det tvärtom! Vid kub fick jag förhöjd risk för Downs syndrom pga onormalt höga hcg värden! Jag har 4 gånger mer än normalt! Och inga gravidsymtom, så det handlar nog om hur kroppen reagerar på hormonerna helt enkelt :)
  • auapower

Jag var helt symptomfri förutom lite ömma bröst de första veckorna, ut kom en fullt frisk kille i juni Glad försök att njuta istället Tungan ute var glad för att du slipper alla krämpor och illamående än så länge Skrattande
    Lycka till och grattis till graviditeten {#emotions_dlg.flower}

• sofie123

Hej! tyvärr fick jag missfall två dagar efter jag startade tråden, men är dock gravid i vecka 10 nu igen så jag hoppas att det går vägen den här gången!:) Har haft väldigt lite symptom under den här graviditeten också.

• auapower
    sofie123 skrev 2013-11-29 10:54:47 följande:
    Hej! tyvärr fick jag missfall två dagar efter jag startade tråden, men är dock gravid i vecka 10 nu igen så jag hoppas att det går vägen den här gången!:) Har haft väldigt lite symptom under den här graviditeten också.
    Åh vad tråkigt! Men grattis till den nya graviditeten! Hoppas verkligen kotten stannar i magen denna gången!! {#emotions_dlg.flower}
  • Miss P
    sofie123 skrev 2013-11-29 10:54:47 följande:
    Beklagar. Önskar dig lycka till med den här graviditeten. 
  • sofie123

Tack igen,  men det slutade i ett andra missfall i vecka 11...
    Känns skit och man börjar undra vad det är som är fel :(

Svar på tråden Inga graviditetssymptom!