• Anonym (beware)

Nyflator som inte ens är flator

Ibland tror jag att "bisexuell" är ett annat ord för borderline. Fast det är väl just en sån föreställning som gör att experimenterande attention whores väljer att kalla sig lesbiska när de går igenom en fas i 20-årsåldern.
    *De har barn med män de varit fett attraherade av och kära i
    *De har flera expojkvänner
    *De blir kär i en flata på samma sätt som de blir kär i killar.
    *Flatan är inte seriös, lämnar dom hysteriska
    *De får för sig att fortsätta med andra tjejer och börjar pierca sig, raka av halva håret, skrika ut att dom är gay och kan inte ens stå för att dom är bisexuella utan väljer att låtsas vara lesbiska.
    *Lyckas dom få till en relation sumpar dom den genom att vara helt hysteriska och svartsjuka.
    *Efter några år kommer dom slå sig till ro med en riktig toffel till kille istället.
    Back to square 1.

• Svar på tråden Nyflator som inte ens är flator
  • Anonym (Petra)

sluta skämta om diagnosen borderline på ett nedlåtande sätt.

gör du samma med adhd/asperger?

• Anonym (beware)

Vadå skämta?

Det var inget skämt. Adhd passar in bra med.

Anonym (Petra) skrev 2013-09-23 11:34:28 följande:
    sluta skämta om diagnosen borderline på ett nedlåtande sätt.

gör du samma med adhd/asperger?

• turbansmurfen

TS, jag förstår inte riktigt vart du vill komma, eller vad frågeställningen är...

Men, borderline/bipolär osv osv är såklart ett rejält skämt... Men det var väl inte det som var din poäng? 

• Anonym (beware)
    turbansmurfen skrev 2013-09-23 15:23:57 följande:
    TS, jag förstår inte riktigt vart du vill komma, eller vad frågeställningen är...

Men, borderline/bipolär osv osv är såklart ett rejält skämt... Men det var väl inte det som var din poäng? 
    Att det finns många tjejer som leker att de är flator under en period i sitt liv, som redan har barn med män, har misslyckats och blivit besvikna på det motsatta könet, testar att vara "lesbiska" en period och blir ännu mer besvkina varpå de går tillbaka till män.
    Under flat-perioden ska de plötsligt plöja igenom alla stereotypiska attribut.
    Jag gillar det inte, är väl inte så kul för dom som är homosexuella på riktigt att bli experimenterade med.
  • Anonym (bl)
    Anonym (beware) skrev 2013-09-23 15:30:42 följande:
    Att det finns många tjejer som leker att de är flator under en period i sitt liv, som redan har barn med män, har misslyckats och blivit besvikna på det motsatta könet, testar att vara "lesbiska" en period och blir ännu mer besvkina varpå de går tillbaka till män.
    Under flat-perioden ska de plötsligt plöja igenom alla stereotypiska attribut.
    Jag gillar det inte, är väl inte så kul för dom som är homosexuella på riktigt att bli experimenterade med.
    Fast många leker nog inte som du så fint uttrycker det. De följer väl bara känslorna. En lång resa att finna sig själv kan ta många sidovägar, många uppförsbackar, många nedförsbackar och många återvändsgränder.

Jag har borderline. Min första sexupplevelse var med en tjej och efter det var jag med flera tjejer i tidiga tonår. Kanske det kallas att experimentera? Sen fick jag pojkvänner och jag tänder på män men likaså kvinnor. Rent sexuellt så tänder jag på kvinnor och jag vill många gånger idag ha sex med en tjej fast jag har pojkvän.

Vad är jag? Bisexuell? Hetero? Jag har i tonåren och 20-åren sagt att jag är bi, intalat mig själv det men idag när jag är i 30-åren så ser jag mig mer som hetero men att jag gärna har sex med tjejer helt enkelt för njutning skull. Jag har tidigare haft känslor för tjejer starkare än vänskap.

Är det på grund av min borderline som jag vill ligga med tjejer? Eller vad är det du försöker säga? :)

Hetero experimenterar de också, de är vilsna i sina själar, homos också. Alltså MÄNNISKOR gör så när de inte vet vad de vill. Väldigt mänskligt men väldigt sorgligt eftersom det kan såra andra men tyvärr är det så det funkar. Tur är så finns det väldigt många här i världen som också vet vilka de är och vet vad de vill och är raka mot andra.
  • Anonym (8g5sx3b9)

Jag förstår vad TS menar. Givetvis ska alla få experimentera och hoppa-runder precis som dom vill. Dock kan jag tycka att människor under deras "finna mig själv-period" kan vara väldigt egoistiska och egocentriska. Säger väl sig självt på ett sätt eftersom dom utforskar sig själva, men lite empati tycker jag ändå att man kan kräva. Många bli ju väldigt "Åh jag kanske är lesbisk, jag testar denna tjejen" utan tanke på att tjejen dom testar sin nya läggning på faktiskt är en människa som faktiskt har känslor. För den personen är det inte så roligt när det visar sig att man bara var någon form av testråtta för någon annans läggning. 

Svar på tråden Nyflator som inte ens är flator