Vad är felet på män egentligen???
Hej Är ny på forumet och kommer antagligen få rätt mycket skit för denna text. Men ibland undrar jag vad det egentligen är för fel på män. Nu låter det som att jag drar alla män över en kant men självklart finns det ju bra killar med. Man läser dag efter dag i detta forum och även andra om män som inte tar något som helst ansvar. Blir så irriterad på egoistiska killar som lämnar sina tjejer under graviditeten (när man är som mest känslig), blir irriterad att dom inte tar mer ansvar för sina barn. Tycker att det är jätte bra med pappor som vill ta ansvar. Killar är ju i statistiken dom som begår mest brott, otrohet ligger det rätt lika på men killarna dominerar fortfarande. Blir irriterad på killar som jämt tror att gräset är grönare på andra sidan. Har så många ex där en man och kvinna skiljer sig och mannen först har barnen vv men så fort han träffar någon ny så ändrar han till vh. Precis som han väljer kärleken över sina barn (äckligt beteende enligt mig). Är det så att män har lättare att överge sina barn? Man börjar ju undra. Känns som de flesta jag känner har haft pappor som mer eller mindre övergivit dom (inkluderat mig). Visst att många kvinnor kan vara väldigt dominerande i hemmet men vissa män verkar ju vara jävla mesar. Är huvudtaget så irriterad att fast vi lever i ett "rättvist" samhälle så är allt ändå så orättvist. Speciellt för oss kvinnor. Känns som att många kvinnor är så godtrogna att vi står ut med grisarnas (aka män) beteende. Visst jag är bara 22 år och har ännu inte skaffat familj. Men alla jag har dejtat/varit ihop med har varit egoistiska svin. Man börjar ju redan bli mörkrädd. Hur fan ska jag våga skaffa barn med en man. Tänk om han överger mina barn som min pappa gjorde mot mig. Vart finns egentligen alla fina killar? Sorry om jag drar alla över en kant men är så irriterad så var tvungen att skriva av mig. Har egentligen så mycket mer jag vill skriva men orkar inte. Haha blir för mycket text. Sen vill jag också skriva att jag menar verkligen inte heller att alla kvinnor är bra. Finns ju pantskallar bland oss med.