• Emenisan

    Läste av ett 1h gammalt gravtest, kan de stämma?

    Som sagt läste av de en timme efter jag gjorde testen. Är på BMI +5 idag och har tagit ett test om dagen sedan 6 dagar tillbaka. De har då blivit ett starkt streck, inget mer. Har även varit nyfiken och kollat ner i papperskorgen några timmar efter och då fortfarande ett starkt streck. Men denna gången kollade jag i papperskorgen och till min förvåning var där två streck. Ett starkt och ett svagt, såg precis ut som förra gången jag plussade med samma stickor. Ett starkt och ett svagt. Mannen ska köpa ett cb digitalt test på väg hem från jobbet men är så nyfiken på om de hänt någon annan också? Hoppas på att testet stämmer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 14:07
    BIM +5 ska de va såklart!

  • Svar på tråden Läste av ett 1h gammalt gravtest, kan de stämma?
  • Ingelmark

    Man ska väl inte läsa av ett negativt test efter tiden det står i bruksanvisningen just av anledningen att neg ofta blir pos?
    Men är du så sen med mens kan det ju stämma ändå

  • Emenisan

    Ja, det är ju det jag vet! Men man hoppas ju. När jag läst av två andra tester någon timme efter har de fortfarande varit negativt så därför blir jag lite förvirrad:)

  • AstMalin

    De ggr jag gjort grav-test som varit negativa så har det aldrig blivit positivt om jag så har kollat flera timmar efter så nä fortfarande varit negativt..

    Så kolla igen om några dagar eller ring bm och be att få göra test

  • AAS10
    Emenisan skrev 2013-09-24 14:06:34 följande:
    Som sagt läste av de en timme efter jag gjorde testen. Är på BMI +5 idag och har tagit ett test om dagen sedan 6 dagar tillbaka. De har då blivit ett starkt streck, inget mer. Har även varit nyfiken och kollat ner i papperskorgen några timmar efter och då fortfarande ett starkt streck. Men denna gången kollade jag i papperskorgen och till min förvåning var där två streck. Ett starkt och ett svagt, såg precis ut som förra gången jag plussade med samma stickor. Ett starkt och ett svagt. Mannen ska köpa ett cb digitalt test på väg hem från jobbet men är så nyfiken på om de hänt någon annan också? Hoppas på att testet stämmer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 14:07
    BIM +5 ska de va såklart!

    Hur gick det?
Svar på tråden Läste av ett 1h gammalt gravtest, kan de stämma?